Terug naar overzicht
Kan je mij een mailtje sturen met de prijzen en de foto's aub kvandael@hotmail.com Alvast bedankt
ik stuur je alles door, en de prijzen staan hier boven al bij groetjes
Hallo,Naar mij mag je gerust ook even de foto's doormailen als je wil.Bedankt!ellen.vlerick @ gmail.comEllen
Kan je ook eventjes naar mij zenden? Evelyne.bauwens@hotmail.com
het witte lint van 2.5 cm breed, daar heb ik wel interesse voor. Van waar ben je ergens?? Dat kan eventueel wel opgestuurd worden he.Groetjes
Kan je het naar mij ook eens door sturen? Schuermans-degreve@hotmail.com
Je mag het mij ook mailen!lieselot.koolen@gmail.com
hier mag je het ook eens mailen..ilkevandeghinste@hotmail.com
Wij zijn geïnteresseerd in de rode loper van 12 meter, en het haarstukje..Wil je fotos mailen naar verhulst_robin@hotmail.com?Dankje!
Je mag eens een mailtje sturen met de foto's naar Sarah.tordeur@hotmail.com Groetjes
Je mag de mail met foto's ook naar mij doorsturen. Melissa_stuer@live.be
Wil je het naar mij ook eens sturen? En van waar ben je? Emmaglorieux@hotmail.com
voila dames, jullie hebben als het goed is allemaal een mailtje ontvangen. Inge, ik ben van turnhout. Dat kan wel verzonden worden ja, via de post of kiala. denk dat de post voordelig is ...
Dag Smili en proficiat alvast! Moest er nog iets over zijn mag je de foto's ook naar mij doormailen aub!cbroothaers@yahoo.comAlvast bedankt, Cindy
Naar mij mag je ook mailen =)Groetjes, Keshiazonnebloempitje_1@hotmail.com
Naar mij mag je het ook mailen: lieselotdebrabanter@gmail.com
Ik zou ook graag de foto's eens bekijken! sanne.soetemans@hotmail.com
http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/trouwartikelen-158005852.htmlJullie kunnen naar deze site gaan daar staat alles op
dank je Candy!!!! ben heel de dag niet thuis geweest dus had nog niet kunnen reageren ...
graag had ik geweten of de kousenband nog te koop is, zoja, heb je daar nog een foto van?
hoi inge, de kousenband heb ik nog ja. http://www.anitaslingerie.nl/index.php?p=producten&... zo ziet hij eruitgroetjes
mag ik vragen wat je ervoor vraagt. groetjes
moet ik hem versturen of kom je hem ophalen? 3euro mag je hem hebbe
ik zou het op heel tof vinden als je hem zou kunnen opsturen. kstuur alle gegevens via PM.
Wil je overzicht van wat er nog is doormailen?anitamoeyersons@gmail.com