Terug naar overzicht
Peggy Timmermans uit Turnhout ( komt overal )Een heel fijne dame die prachtig werk aflevertDeze dame is professionele visagisteEen echte aanrader !Groetjes
Ik ga bij Anne sophie in Lendelede, heel natuurlijk en prachtige make up. Komt wel niet aan huis.In Gent kan ik je Benedicte Baelde bodystyle in de Parklaan aanbevelen. Ben er ooit geweest voor visagie en het was heel mooi. Weet niet of zij aan huis komt.
Ik ga bij Joke Dult van Glance Of Beauty.Zij is van Sint-Amandsberg en komt aan huis.Enkel de proef is bij haar.Tot nu toe héél erg tevreden van
Mijn kapster/ visagiste is Michèle Feyaerts (http://www.bruidsmakeup-3000.be/).Zij werkt ook met een team indien jullie met meer zouden zijn en komt ook aan huis of in een speciaal ingerichte bestelwagen voor de deur indien gewenst.Wij hebben haar leren kennen op de huwelijksbeurs (doet ook opdrachten voor onder andere P-magazine) , en ondertussen proef make-up en kapsel laten doen, en dit was ronduit super. Op dat gebied zeker geen stress .
Delphine, Schoonheidsverzorging Arethi (Sint-Laureins) is steeds bereid om mensen uit de nood te helpen. Je mag me gerust contacteren via m'n pagina hier! Met vriendelijke groetjesRietSchoonheidsverzorging Arethi