Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

S.O.S. schrijverstalent!

7-7-2013 19:39:39
Lieve zoetjes,

Ik raak er niet aan uit. Ik ben geen groot schrijf -of dichttalent. Maar ben wel nog op zoek naar een paar leuke, korte tekstjes. Ik had er al een paar verzonnen maar ben er niet zo content van en ik kan maar geen beter verzinsel opgeschreven krijgen. Dus hoop ik op de talentvolle dames hier... *schooi, schooi*
Een tekstje voor bij het windlicht (= gastenboek) te zetten; Ik heb 8 verschillende soorten kaartjes gemaakt met vraagjes erop. Bedoeling is dat de gasten 1 of meerdere kaartjes invullen (heb er meer dan genoeg :d) en die in het windlicht laten vallen.
Een tekstje voor bij onze Feestflitser; ik heb allerlei snorretjes, brilletjes, etc. gemaakt/ gekocht als attribuut om de foto's wat leuker te maken. De gasten mogen het strookje meenemen naar huis als bedankje.
Kan er iemand mij een goeie voorzet geven?
Je krijgt in ruil mijn eeuwige dank! :-)

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 742

Charlotte
5-7-2014
 Meld misbruik8-7-2013 11:41:55

Voor jullie gaan, wil ik dat jullie hier nog even stilstaan.
De feestflitser bezorgt jullie een fijn bedankje,
en ik wens een ingevuld kaartje als gedankje.
Op die manier hebben we elke onze herinnering,
die niet zomaar in een loos ding.

Het is ook leuk om te doen,
laat met je lippestift ook gerust een zoen. :)

Haha ik ben er duidelijk ook niet echt sterk in, maar is wel een heel leuk idee om te doen allemaal! Ik neem al die ideeën graag mee ;).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...