Terug naar overzicht
Super dat je de perfecte feestzaal gevonden hebt en dat de prijs ook nog eens heel goed meevalt! Dit vond ik toch het moeilijkste een goed prijs-kwaliteit verhouding want de prijzen swingen de pan uit bij sommige feestzalen. Ben nog nooit in Den Eyck geweest dus kan je hier bij niet helpen.
Hoi Charlotte, ik trouw dit jaar in september in Den Eyck :-). Ik kan je dus nog niet vertellen hoe ons feest was ;-), maar wat ik je wel kan zeggen is dat Joris en zijn team echt super werk afleveren. Niets is hen te veel, ze gaan helemaal mee in je manier van denken en je krijgt bij elke vraag die je hebt supersnel en eerlijk antwoord. Ik ben er zeker van dat je voorbereidingen van een leien dakje gaan lopen nu je voor Den Eyck hebt gekozen :-). xxx
Ik ben al naar een paar trouwfeesten geweest daar, en da's echt een supermooie zaal! Bij mooi weer kan de receptie buiten, echt geweldig. Het eten, drank, DJ, enz. was steeds tiptop verzorgd. Het dessertenbuffet is ook altijd spectaculair. ;)De enige reden waarom wij die zaal niet gekozen hebben, is omdat het telkens exact dezelfde formule is, en na een aantal feesten van vrienden daar, wilden wij het gewoon op een andere manier doen. :) Bij ons is het de Kapelhoeve in Turnhout geworden, met dezelfde hoeve-stijl als Den Eyck.
Mijn zus is 2 jaar geleden getrouwd en zij hebben hun feest ook gedaan in Den Eyck. Het feest was echt top, alles was piekfijn in orde! Het dessertenbuffer is inderdaad de moeite :-)
Super proficiat met uw keuze ziet er heel tof uit!Mag ik eens vragen welke formule jullie nemen en hoeveel jullie betalen in totaal en voor welk aantal personen!Ik ben zelf prijzen aan het vergelijken en vind het echt moeilijk! Wij moeten op zoek naar een leuke maar betaalbare oplossing omdat wij alles zelf betalen en met 2 kleine kindjes en verbouwingen aan ons huis echt beperkt in budget zitten!Alvast veel succes nog, Cindy
Ik dacht dat je voor Den Eyck toch een 80 a 100 euro per persoon moest tellen, met alles erop en eraan...
Hej Cindy,wij hebben gekozen voor de all-in formule.wij betalen voor 110- 130 personen 83euro ppen vanaf 130 personen zou dat 81euro pp zijn.Hiervoor hebben wij : vanaf 18u drink tot 19uvanaf 19u tot 4u alles in de prijs inbegrepen (eten en drinken)wij hebben gekozen voor een gastronomisch landenbuffet, daar zit dessertenparade bij in en ook onze ijstaart.De DJ van het huis zit hier ook bij in.Op de site van Den Eyck zelf staat een pdf en daar kan je kijken wat dit eigl allemaal omvat.Let wel, wij trouwen in mei op een vrijdag en dat voel je wel in prijs want dat is goedkoper :)
Niks dan lof over Den EyckWij zijn daar op vrijdag 10 mei getrouwd. Alles was SUPER geregeld. We moesten ons van niks iets aantrekken... En zo moet dat op die speciale dag zijn.Zeer goede keuze