Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog exact een maand :-)

9-7-2013 6:36:23
Zoals de titel zegt, vandaag nog exact een maand voor onze grote dag aanbreekt.
Wat word het spannend... :-).
Een echt leuk maar spannend gevoel.
Wat gaat t worden na al die voorbereidingen?
Een dag om nooit te vergeten hoop ik.
Ik wou dit gewoon ff met jullie delen :-) :-) :-).
Groetjes X

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 733

Brigitte

Meld misbruik9-7-2013 6:50:23

voor onze dochter nog 3 weekjes
is wel spannend hé
we zijn met de laatste afwerkingen en afspraken bezig
we beginnen elkaar al aardig te kennen hier via het forum
toch leuk om de reacties , verslagen en foto's te bekijken hé

groetjes

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik9-7-2013 7:02:10

Spannend krista Maar dat komt allemaal wel goed ;-) Geniet nog van de laatste weekjes en voorbereidingen

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 7:19:46

Spannend he... Maar komt allemaal in orde!
Geniet nog van de laatste voorbereidingen en het wordt inderdaad een dag om nooit te vergeten!!!

Groetjes
xxx

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik9-7-2013 7:27:04

Spaaaaaanneeend! :) geniet nog van de voorbereidingen en nog meer van je dag! Komt allemaal goed!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 8:19:29

ja het komt dichterbij :)
al beginnen de rare dromen zijn snel op elkaar op te volgen, heb weer zo raar gedroomd vannacht :/
hier nog 39 dagen op de teller
de gezonde kriebels zijn er :)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik9-7-2013 9:05:45

whaaa superrrr :D

vrijdag was ik gaan shoppen met mijn mama voor haar outfitje (ze heeft iets gevonden, oef :-)) en toen kwamen we tot het besef dat het vanaf die dag nog exact 3 maanden was... ik vond dat al indrukwekkend spannend ;-) dus laat staan '1 maand'! whaaa!

eindelijk komt je dag dichtbij ;-)

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik9-7-2013 11:11:49

Dan kan je beginnen af te tellen Krista. Echt spannend. Kijk nu al uit naar je verslagje en je foto's. Met al jou leuke tips hier. Dat gaan we nog missen..... Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen.... Liefs Caroline

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 11:23:44

Hopelijk heb je even mooi weer als vandaag he Krista. Nu zal het er snel gaan zijn! :-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 14:52:31

Fijn dat jullie gereageerd hebben en mee leven.
@ Brigitte, geniet van jou 2 dochters die huwen, hopelijk worden het twee heel verschillende bruiloften, lijkt me niet simpel zo twee kort op één te hebben.
@ Melissa, je moet wel leuke dromen hebben he meid.. de rest verban je maar ;-).
@ Vanessa, super dat je mama iets gevonden heeft, geeft toch meer een gerust gevoel he ;-).
@ Caroline, je laat me blozen :$.
@ Vanessa, dat hoop ik ook, mag zelfs iets minder warm en anders ga ik het zonnetje moeten zijn he :-). lol.
Ik ga na de trouw moeten afkikken dat moet ik bekennen.
Dus je zal me nog wel ns horen op het forum.
Ik vind het hier superrrrrrrr :-).
X

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 14:54:39

Oei, het moest Nadia zijn, ivm het outfitje voor mama, ik was net iets te snel :$

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik9-7-2013 15:47:59

Schattebol, heb nu al stress in jou plaats! ;) veel succes nog! X

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 15:51:12

stress, stress? wat is dat? nog alle tijd om dat te krijgen :-).
X

Emma
14-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 11:22:18

Hey Krista,
Is zooo spannend, ik ben maar enkele dagen later en zit nu toch ook ENORM af te tellen! :-) Was altijd leuk om jou posts te lezen en tips op te doen :-D Ik weet zeker dat je een prachtig dag hebt voorbereid en een stralende bruid zal zijn!
xoxo

krista
9-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 17:11:39

Oh Emma, je doet me blozen maar het zijn lieve woorden die ik wel leuk vind ;-).
Thx X... Voor jou zal het ook een superdag worden, ik denk voor iedereen die hier op het forum zit, want elk bruidje dat hier op het forum zit is enorm met hare/zijne trouw bezig..
Hier passeren alleen maar supermensen :-D.

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik11-7-2013 11:40:50

Het wordt inderdaad spannend :)
wij zitten een weekje voor jullie en ik ben nu al zoooo zenuwachtig :) Het gaat er zo snel zijn :)
Alle voorbereidingen zijn hier bijna klaar, dus op zoek naar een andere afleiding tot dan... ben maar aan de supergrote kuis begonnen

Ik wens jou nog enkele superfijne voorbereidingsweekjes en een superbruiloft!

Veel liefs
Nidi

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-7-2013 21:31:10

Die laatste maand is extra genieten en uitkijken naar alle werk die 1 geheel wordt. Veel plezier met de laatste!

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik13-7-2013 5:27:16

Omai superspannend!!! Ben er inderdaad zeker van dat bij jou alles tot in de puntjes geregeld zal zijn, het aantal tips die jij aan ons, de andere bruidjes, gegeven hebt zijn niet te tellen!!! Nog veel plezier en enkel "gezonde" stress!!!! Veel liefs!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-7-2013 6:32:27

Bedankt voor de lieve woorden Wendy.
Tot nu toe is het nog gezonde stress hoor.
Maar wat ik wel merk, zo zeer je op tijd bent begonnen, op het laatste moment komt er toch nog zo iets van moeten we dit toch niet meer regelen of dat of....
Maar zo blijven we bezig he ;-).
En met al de toffe mensen op het forum en de lieve mensen om mij heen qua vrienden, collega's lukt het aardig om nog redelijk rustig te blijven :-).
Groetjes aan iedereen X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...