TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
9-7-2013 9:04:39
hoi!
suuuper dat je jouw droomkleed gevonden hebt! :-)
ik heb ook een haltermodel en wij trouwen op 5/10 ... dat kan dus ook nog alle kanten uit! Daarom heb ik een brede, mooie, feestelijke sjaal voorzien... just in case! en als het echt koud is... tja :D dan is het kou lijden vrees ik! brrrr...
|
|
Helena
5-7-2014
|
9-7-2013 13:39:02
Proficiat met de jurk! Sjaaltje of bolero kan je voor kijken bij de eerste pas denk ik, of zelf al eens rondkijken in andere winkels.
|
|
Greet
24-5-2014
|
9-7-2013 17:00:57
hallo, Wij hebben dezelfde trouwdatum en heb ook afgelopen zaterdag mijn jurk gevonden. Ik ga ervan uit dat het goed weer zal zijn. (laten we duimen). Voorlopig ga ik niets voorzien...
|
|
Jente
26-10-2013
|
10-7-2013 12:48:38
Superleuk dat je jouw kleed gevonden hebt! Wij trouwen 26/10 en ik heb een soort van halter. Voorlopig heb ik nog niks voor erover maar ik dnek dat ik wel nog iets zal voorzien. Ik heb wat dingen gepast in de bruidswinkel maar vond geen van allen mooi. Ik denk dat ik ook een feestelijke sjaal zal zoeken. Waar heb jij er eentje gevonden Nadia?
|
|
Silke
24-5-2014
|
13-9-2013 18:12:00
ik ga toch kijken om een cardigan of omslagsjaal te kopen in hetzelfde kleur als mijn schoenen en accessoires :-) kan nog fris zijn hé in mei, zeker 's avonds...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|