Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weggegeven worden door papa...

9-7-2013 9:26:57
Hoi dames,

wie van jullie wordt er nog weggegeven in de mis door jullie papa? Ik vroeg me af hoe dat praktisch in z'n werk kan gaan...

Laat je gewoon de arm van je vader los en ga je bij je toekomstige staan, en schudt je vader zijn hand? Of geeft je vader echt je hand door aan je toekomstige? Of welke manieren zijn er nog?

Ik ben onlangs naar enkele trouwmissen geweest, maar ik zat telkens op een slechte plaats om dat moment te bestuderen. ;)

Merci alvast!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 762

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik9-7-2013 9:48:37

Ik ga mijn papa een kus geven. Voor de rest weet ik het ook niet :-)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-7-2013 10:08:29

Ik denk dat je moet doen waar je je het beste bij voelt op dat moment...

Ik ga papa een kus op zen voorhoofd geven denk

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 11:11:21

Zoals Debora zegt, gewoon doen waar je op dat moment zin in hebt :-)
Komt ook veel spontaner over (ahja, want het is NIET voorbereid :d)

Ik zat hier net mijn draaiboekske (op vraag van schoonmama-to-be) te bekijken.
Mijn broer gaat mij weggeven. Maar mijn mama heeft intussen een vriend.
Kerk binnenkomen is dus mooi even qua aantal, maar buitengaan... kan ik mijn broer op zijn eentje naar buiten sturen? Is wat raar, niet? Hoe doen jullie dat?

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 11:22:25

Hangt er een beetje vanaf wat voor band jullie hebben denk ik...
Ik zal mijn papa een dikke knuffel geven en bedanken voor alles wat voor mij gedaan heeft en dan ga ik naar mijn man.
Jessie, mijn zus is ook alleen maar zij loopt in de suite samen met mijn grootmoeder.
Maar alleen vind ik ook wel kunnen hoor zolang hij er zelf geen problemen mee heeft.

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 11:39:48

Ik ga mijn pa een kus geven en dan zie ik wel wat hij nog doet.
Waarschijnlijk zal mijn vriend hem wel een hand geven, hem kennende.
Mijn 2 broers zijn ook alleen en zij gaan samen binnen en buiten.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 12:20:53

Ewel dat is 't juist, komt oneven uit dan... moet sowieso iemand alleen blijven vrees ik :(

Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 12:42:50

Jaa Debora een kus op zijn hoofd :D lol! Leuk idee'ke!! Haha zie 't al voor mij ;)

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik9-7-2013 16:46:42

Ik had enkel oog voor mijn man op dat moment en heb ons daardoor dat momentje niet gegeven. Mijn vader was nog iets aan het zeggen en ik wou al naar mijn man. Echt stom en daar heb ik wel spijt van. Maar toen ik het door had, want het moment natuurlijk al voorbij :-(

debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-7-2013 19:18:32

Hihi Keshia, ik droom nogal graag vooraf!

Bv. hij haat een das dragen, dus met onze dans kan ik mij al inbeelden dat ik tijdens het voorstukje zijn das uitzwier...

Zijn maar klein dingetjes, maar hebben voor mij een enorme betekenis!!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 21:30:56

Oh ik ook debora, heb dat moment dat mijn papa mij zal weggeven al zeker duizend keer meegemaakt in mijn hoofd, zeker als ik het liedje hoor waarop we binnen zullen komen :-) daar kijk ik zooooo naar uit! :-)

debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-7-2013 22:27:56

hihihi...

Wij hebben een liedje met ons papa dat ik als klein meisje al zei: als ik ooit trouw, dansen wij op dit...

En toen het zover was en ik liet horen op wat we gingen dansen, waren men ouders en zus aant schreeuwe en ik ook natuurlijk :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...