Terug naar overzicht
Hey Karolien,wij trouwen niet in de Beekhoeve (wel in Faculty Club in Leuven) maar hebben ook Bart Claes als cateraar dus ik ben benieuwd voor de reacties!groetjes,Astrid08.09.2007
Dag Karolien,Ik was dit jaar als videograaf ook in de Beekhoeve. De bruid noemde ook Caroline ( toeval hé).Je hebt een unieke locatie uitgekozen.Hopelijk heb je mooi weer want het binnenplein is fantastisch voor de receptie.Alle genodigden spraken vol lof over de kwaliteit van de maaltijden.Bediening is perfect.Een uitstekende keuze ! Proficiat.Freddyfre4@telenet.be
Hey,Wij trouwen in het Driessent in Diepenbeek, ook van Bart Claes. Ik heb nog niets dan goed over hem gehoord!!! Ik zou u zeker geen zorgen maken. Iederen die al eens een feest had meegemaakt in één van zijn zaken was méér dan enthousiast. Dus niet gewoon 'goed' maar echt tot in de puntjes verzorgd. Onze ceremoniemeester heeft ons ook gezegd dat we zeker goed gekozen hebben. Dat ze daar met alles, maar ook alles rekening houden. Dus zeker goed gekozen alletwee!!Groeten,Vicky 797
Beste Karolien,Mijn verloofde en ik gaan trouwen in de Faculty Club in Leuven waar Bart Claes ook de catering verzorgd. Wijzelf hebben als cateraar gekozen voor Felix Alen omdat we al twee feesten hebben meegemaakt in Hof te Rhode en alles tot in de puntjes verzorgd was. Het management van Faculty Club is echter vol lof over Bart Claes, dus ik denk dat het ook voor jou een spetterend feest wordt! Veel succes...Margriet en Greg
Hi Karolien,Op 30/11 ll. gaf ik je mijn visie over de beekhoeve. Was je blij met mijn reactie of stoorde het U ?GroetjesFreddy