Terug naar overzicht
Linx op de vismarkt in Leuven en Maxim's couture in Aarschot! Mijn kleed kwam van de laatste winkel!
Hey,danku voor uw antwoord :)Maar in welke prijsklasse valt dit dan?Groetjes,Kirsten
is Turnhout daar in de buurt? Zo ja, even passeren bij youniek. daar heb je voor 399 al een kleed. Linx is heel duur, wij zijn in die in hasselt geweest en daar was het kleed dat ik gepast heb 1200 euro
Ik heb juist ff gegoogeld, Leuven-Turnhout 66 km, ik zou Youniek ook aanbevelen.Mijn kleed komt ook van daar...Succes in je zoektocht X
Linx tussen de 1000€ en de 3000€ Maxim's couture tussen de 900€ en de 2500€ Misschien eens bij jagré outlet in antwerpen
Hey, Danku allemaal voor te antwoorden. Kdenk dat ik miss toch eens bij Youniek ga kijken.. Khad gehoopt om zo iets goedkoper dichter bij huis te vinden.. Maar zo te zien is het allemaal toch wel een eindje rijden :) Groetjes.
Antwerpen valt ook nog mee niet ? Jagré outlet heb je al jurken vanaf 199€ ;-) Succes
Linx op de Vismarkt in Leuven heeft maar merk (Linea Raffaeli) en dat was niet meteen mijn stijl (helaas, want dat was wel praktisch geweest om zo dichtbij iets te kunnen vinden). Deze namiddag naar Maxim's Couture in Aarschot en als ik daar niks vind, dan ga ik in West-Vlaanderen winkels aflopen (daar is mijn ouderlijke thuis). Maar ik hoop straks iets van Rembo Styling of Marylise te vinden (dit zijn echt "japonnetjes": veel soberder en eleganter dan die stijve jurken van Linea Raffaeli).