Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hé 13 juli bruidjes ...

9-7-2013 12:48:34
... Ook zo'n verschrikkelijke last van zenuwitis, overgevoeligheden ;-) Pftffftt ik loop hier bijna de muren op! Iemand tips/middeltjes/... Ze zijn àltijd welkom :)
X Keshia

Keshia
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 578

Elien
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 12:56:53

Ik heb daar ook zo een last van :(.
Kan je dus ook geen tips geven. Daarom volg ik even mee.
Gelukkig gaat het goed weer zijn zaterdag, dat is toch al iets waar we ons geen zorgen meer over hoeven te maken.

Groetjes,
Elien

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 13:41:38

Hey bruiden
Ik heb makkelijk praten want bij mij is nog 1.5 maand maar...
Ik zou zeggen: probeer te relativeren, je trouwt met de man van je dromen en alles is geregeld, komt dus wel goed, wat er ook gebeurt...
Het is een grootse dag maar alles eraan is leuk.
Er zijn zoveel mensen die echte zorgen/drama's/moelijkheden hebben.
Onlangs is er iemand in onze omgeving in moeilijke omstandigheden gestorven en dat plaatst alles wel weer even in perspectief hoor.
Klinkt een beetje geitewollesokken-achtig maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.
Geniet ervan, de zon zal alleszins al van de partij zijn wat het alleen maar mooier zal maken!

Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 14:20:40

Hey, inderdaad denken aan positieve dingen, niet altijd gemakkelijk ik weet het want ik maak me ook druk om stomme kleine dingen. Toch proberen om het wat los te laten en vooral te genieten!

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 14:57:36

Ik had het ook de dagen ervoor!! En de dag zelf was ik eigenlijk zeer rustig en veel minder zenuwachtig dan de dagen ervoor!!

Ik heb mij de dagen ervoor vooral bezig gehouden met grote kuis om mijn zinnen wat te verzetten :-)

veerle
12-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 16:01:09

Veeeeeeeeeeeeeeel doen. Wij zijn al meer weg geweest dan dat we thuis zijn. Dat helpt wel hoor.
Als ik dan thuis ben dan komen die kriebels in de buik toch weer piepen :) :)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 17:49:44

Ik kan je helaas geen tips geven want zit met hetzelfde virus.....
Dacht al dat aan mij loog :-) eerlijk toegeven, heb in de apotheek sedinal druppels gaan halen en op piekmomenten helpt het me wel!
Die apothekeres moest wel lachen toen ik zei waarom ik iets nodig had....

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 22:50:30

Hihi Kelly die heb ik ook gebruikt! Ik had er overdag niet zoveel last van maar sliep 's nachts toch heel onrustig. Ik moet zeggen dat ik nu pakken beter slaap zelfs al de eerste nacht van de trouw was ik zoveel beter uitgerust omdat ik eindelijk eens volledig ontspannen was. Het gaat dus over! Eigenlijk wel wat jammer want het loopt echt wel los wat er ook gebeurd, die dag zelf trek je je niets meer aan en neem je alles hoe het komt. Ik ben ziek geworden op mijn feest, gasten van 's middags stonden er pas 's avonds, iemand anders stond er onverwachts 's middags maar dat heeft absoluut de pret niet kunnen drukken en dat hebben we allemaal ongemerkt kunnen oplossen. Mensen werken echt wel mee om er echt jouw dag van te maken en je zit zo in een roes dat je blijft lachen! Op de foto's is niets aan me te merken echt bizar om te zien... Het zal bij jullie allemaal ook wel los lopen maar neem toch maar een medicatiekoffertje mee!

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 23:17:18

hier hetzelfde virus: stress, nachtmerries en me zorgen maken om het minste. gelukkig hoeven we ons geen zorgen maken om het weer of het zou heel plots moeten veranderen. veel succes aan de 13 juli bruidjes! nog 3 dagen!

roos
13-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 23:49:06

nog een sedinal fan!!
net zoals Kelly heb ik ook sedinal gekregen , want ik sliep zo goed als niet meer kon niet meer eten , en begon er serieus door te zitten!
maar de sedinal helpt echt wel hoor!(kga het stiekem in mn ventjes cola doen de avond voordien want die doet anders geen oog dicht , en hij gelooft daar niet in,tipish mannen)
kzou zeggen ,geniet er vooral van ,want tis zo rap voorbij , en inderdaad ,we hebben het schoon weer en de man van onze dromen naast ons staan,perfect dus!!
nog drie dagjes!! veel plezier allemaal!xxxxxxxxxxxxx roos

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...