Terug naar overzicht
wij gaan als thema disney nemen .
HeyJe kan vanalle thema's nemen he. Ik heb al gelezen dat mensen het thema snoep hebben. Of bloemen. Je kan bv elke tafel een bepaalde bloem toewijzen. En de gasten dan elk een bloem te geven zo vinden ze hun tafel terug.groetjesnadia
Hoi CaroWij denken erover om misschien rond vissen te werken. Mijn verloofde zijn hobby is zijn aquarium en ik vind dat héél mooi! ;o)Wat ik ook al gehoord heb is werken rond het thema kleur en elke tafel heeft een bepaalde kleur.GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag Carolien,Tijdens mijn videoreportages kwam veel voor Disney,Componisten (Bach/Mozart enzv),Schilders (Rubens enzv)SuccesFreddy
hey, Wij gaan verschillende tekeningen van de scheurkalender van 'liefde is...' gebruiken.Groetjes, Els
Onze huwelijksreis wordt een trektocht van 5 weken door Argentinië dus wij zullen ons volledig op dit land inspireren. Misschien ergens ook een specifiek land of zo dat jullie aanspreekt of waar jullie een band mee hebben?
Bij mijn broer was het tafelthema "Formule 1 circuits", dit doordat hij hier erg veel mee bezig is. Bij ons zal het ook iets gerelateerd zijn op onze hobby's.wat zijn jullie hobby's/passiesgroetjesCindy
wij gaan allemaal namen van bier nemen, aangezien mijn vriend en onze familie nogal graag een pintje drinken, zo zijn er namen genoeg :-)