Terug naar overzicht
Vorig jaar in augustus en ik vond het heel goed! mooie tuin ook
leuk te horen, alvast bedankt voor je reactie
Vorig jaar in juni een familiefeest er gehad (BBQ) en dat was ook goed.
Ik ben er zaterdag getrouwd en het was echt heel goed. Lekker eten en heel vriendelijke mensen. Het weer zat natuurlijk super mee en zo hebben we buiten kunnen eten. Als je nog vragen hebt doe gerust!
Dag Bea, alvast proficiat!Welke formule hebben jullie er genomen en hoeveel in totaal betaald voor aantal personen? Ik had al eens op de site gekeken want ben op zoek naar een "goedkope" formule mits we alles zelf betalen en met 2 kleine kindjes en verbouwingen aan ons huis is dit natuurlijk niet evident!Groetjes Cindy
We hadden een luxe bbq in de namiddag voor 50 man en 's avonds receptie met aansluitend dansfeest met dessertbuffet en om 24u pizza voor 100 man. We hadden geen drankenformule. Ik heb nog geen afrekening gehad dus weet niet wat dat gekost heeft. Als je hen een mail stuurt sturen ze wel een uitgebreide brochure met alle formules. Je hebt er toch veel keuze en het eten is zeker meer dan genoeg.
Bedankt voor jullie reacties!Ik hoop snel reactie van hen te horen...Bea, zou je kunnen/willen laten weten wat het gekost heeft? Dan weet ik goed aan wat ik mij mag verwachten van budget?Heb nu nog niet zo'n goed idee.
Onze bbq kostte 28 euro pp maar dat was de duurste versie, voor kinderen 10 euroaperitiefhapjes rond 1 euro per stuk (sommige duurder)dessertbuffet 10 euro pppizza 6 euro ppJe hebt drankenformules maar je kan ook zonder (je kan dan je wijn kiezen volgens smaak en budget: dit kan ook in hun formules)Voor linnen tafelkleed betaal je bij voor papier geen extra kost.Afhuur van het volledige is 600 eurogebruik muziek installatie 185 euro
Super, heel erg bedankt voor je antwoord! Nu kan ik al eens gaan nadenken over onze aanpak en budget. Groetjes!
Hoi Bea,Heb jij er weet van of het mogelijk is in het rekreatief om een groepke te laten optreden? & tot hoelaat kon jullie feest doorgaan (of anders gezegd, hebben jullie lang kunnen doorfeesten?) :-)Groetjes!
Hallo Kim,Je mag een groepje laten optreden. Ik denk dat je tot 4 uur kan feesten. Bij ons heeft het niet zolang geduurd maar dat vond ik niet erg...