Terug naar overzicht
Hier is het al achter de rug en ik vraag me hetzelfde af.Ik mag hem niet wegdoen van mijn man.Ik dacht om er het doopkleed van ons eerste kind uit te laten maken. Maar zover zijn we nog niet
Bij mij kwam de droogkuis 85€. Ik twijfel ook nog wat ik ermee zou doen...
Bij mij was de droogkuis 70 euro, perfect gedaan! Maar nu hangt het tegen de kast in de plastiek zak van de droogkuis.. Heb er momenteel geen plek voor om in de kast te hangen of ergens anders.. Wegdoen zal ik zeker niet doen!
Ik heb mijn kleed bijgehouden, maar niet naar de droogkuis gebracht. Alle vlekken die erop staan (valt wel goed mee) zijn een deel van onze dag geweest, vind het daarom niet nodig deze te laten reinigen en daarbij doe ik het kleed waarschijnlijk toch nooit meer aan. Groetjes, Alessia
Ik heb hier ook al wel over nagedacht en wil mijn kleed op een paspop hangen dat we er nog veel plezier aan gaan hebben.... Liefs Caroline
Mijn kleed was eigenlijk alleen vuil aan de sleep. Ik heb deze in bad gelegd met biotex en alles is er zo goed als uit. Weet nu niet of dat met alle stoffen kan maar had er hier ook al over gelezen van bruiden die het gewoon zo proper hadden gekregen.
Hoi, ik liet ook net mijn kleedje kuisen.het kwam op 125 euro, maar ik had dan ook wel een kleedje met 9laagjes tule.Heel wat werk voor die droogkuis dus.Ik zal het verkopen, kan het in geen enkele kast hangen omdat het zo lang enzo was. Ik heb een mooie dag en heb heel wat foto's al herinnering dusja....grtjs
Dag Evelien, moest je uw kleed verkopen mag je me de prijs en foto's sturen aub! Ik ben zelf 1.80m en heb maat 38/40. Alvast bedankt,Cindycbroothaers@yahoo.com
Dag Cindy,Leuk dat je geïnteresseerd zou zijn in mijn kleedje!Ik vrees dat het qua lengte iets te kort zal zijn voor u. Ik ben zelf maar 1.60m, ik had wel schoenen met hakken van 10 cm. Maar dan nog .... Ik heb wel maat 38 van kleedje.De vraagprijs is 650 euro (nieuwprijs was 1450euro). Foto's kun je zien op: http://www.mrandmsflash.com/Evelien-Maarten GroetjesEvelien