Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes printen

9-7-2013 17:09:49
Hey!

Hoe hebben jullie de misboekjes afgeprint? gewoon zelf? Indien iemand dit online heeft gedaan, kan je dan zeggen welke site je gebruikt hebt? bij vistaprint gaat het niet denk ik é?

Nog een vraagje: wij hebben 1 bedanking per koppel. Hoe maken we duidelijk dat dit per koppel is en niet per persoon:)?

groetjes!
een al zenuwachtige bruid:)

catherine
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 893

Pascal
28-9-2013
 Meld misbruik9-7-2013 18:48:45

Wij laten onze boekjes afdrukken bij Belgaprint:
http://www.belgaprint.eu/nl/producten/boekjes/

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 20:30:26

Wij printen dit zelf in een kopiecenter. Juist een beetje prijzen vergelijken. Ene is al duurder dan de andere.

Voor je tweede vraag volg ik ook even mee. Wij hebben ook één bedanking per koppel, maar ben er ook nog niet uit hoe we dit gaan duidelijk maken. We zien het ook niet zitten om iedere keer mee te gaan wanneer er iemand vertrekt.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 21:52:54

Wij hebben onze misboekjes zelf afgeprint thuis!!!

En voor u 2de vraag: wij hebben ook 1bedankje per koppel en wij zetten ze (voor de gasten avond eten) op tafel tussen de koppels in en de rest zetten wij op een tafel samen met de misboekje, onze uitnodigingen, evenlopendoos op een tafel en als ze naar huis gaan zeggen we dan tegen de avond gasten of receptie dat zij 1bedankje mee naar huis mogen nemen

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik10-7-2013 11:49:03

heb je dan ander papier gebruikt voor omslag ed?
bij ava papier gaan kopen en gewoon gedrukt en klaar ofzo ?

Ik vindt het anders niet zo duur bij belgaprint... +-45€ als je wat zwart/wit behoudt...
Misschien toch maar eerst eens kijken bij ava voor papier te halen daar...

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik11-7-2013 10:43:23

Wij hebben papier gehaald bij de ava voor de kaft.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...