Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben deels zelf geboekt, deels via een bureautje...Wij hebben een citytrip eerst naar italie, de vluchten zijn apart geboekt, en de hotels zijn rechtstreeks bij de hotels geregeld. Dit is op zich makkelijker vooro ns en kwam goedkoper uit dan thomas cook...Moet je natuurlijk wat uitzoeken (trivago kan helpen) en dat kost tijd.. En die tijd betaal je waarschijnlijk aan het bureautje.Na onze 7 dagen citytrip vertrekken we vanuit italie naar Mauritius. Het verblijf in mauritius hebben we geregeld via mauritiustravel, en de vluchten deden we op eigen houtje. Dit kwam net iets voordeliger uit. Via mauritiustravel.nl was het ook goedkoper dan rechtstreeks bij het hotel zelf...Ik denk dat wij met onze reis wel een goei bedrag bespaard hebben door het op deze manier te doen...
Wij hebben alles zelf geboekt voor Bali. Vlucht bij KLM, hotels bij booking.com en aparte verzekering bij Europ assistance. We nemen ginder een gids met chauffeur waar we geregeld contact mee hebben via internet.
Wij gaan op huwelijksreis naar Zuid-Afrika en hebben via Africatours gewerkt. Dit omdat we eigenlijk een volledige rondreis doen (max. 2 dagen op dezelfde plaats) en we willen dat we bij problemen (bijvoorbeeld panne, weersomstandigheden...) niet zelf een oplossing moeten beginnen zoeken maar gewoon contact kunnen opnemen met het reisbureau. Als je geen rondreis doet denk ik dat een reisbureau minder van belang is. Twee hotels zoeken is inderdaad niet zo moeilijk en via booking.com en Trivago kan je er al snel enkele leuke deals uitpikken.
Ik weet niet vanwaar je bent maar wij zijn ook naar Bali en Lombok geweest en dit via Riviera reizen in hamme, zij hebben een onderdeel amazingdestinations.En 'alles' was geregeld bij ons, vlucht en dan ook ongeveer de planning.. Wij wouden niet elke dag uitstappen doen, enkele dagen zelf exploreren, was geen probleem, maken het programma zoals jij wilt en hoe duur je het wilt (dus weten ze ook welke hotels ze je kunnen aanbieden). Wij hebben in Bali zelf in Ubud en Candidasa gezeten en dan nog een eilandje ernaast, Lombok. We hadden 3 totaal verschillende hotels, maar van elk even tevreden.groetjes