Nu Online
Momenteel zijn er 784 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste STRESS moment is een FEIT!

9-7-2013 18:45:39
Drie volle maanden in verbouwingen en nog 38 dagen te gaan voor ons huwelijk. Het begint door te wegen!

Nu echt stress door de DJ. Ik weet niet het bij de andere bruidjes verloopt maar wij hebben dus nog niets gehoord van onze DJ. Enkel een standaard vragenlijst gekregen die we moesten invullen. Ik had daar nog allemaal vragen bijgetypt want er stonden daar vragen op die bij ons ook wat vragen opriepen. Zoals bijvoorbeeld de vraag: 'Zullen beiden ouders aanwezig zijn op het feest want wij voorzien 'iets speciaals' voor hen... Heel fijn om te lezen als er al spanningen zijn tussen de ouders (scheidingen enzo)...

Nu, daarin geen reactie meer gehad. Terwijl de DJ zelf voorstelde om alles via mail te laten verlopen! Mij goed maar dan wil ik wel antwoord... Vier weken later dan nog een mail gestuurd om te vragen of er nog reactie kwam en toen stelde ze voor dat ze ons gingen opbellen. Twee weken later en nog altijd niets gehoord...

Heb nu opnieuw gemaild. Hopelijk belt die me snel op of ik doe een attack.

Ik hoop dat ik niet overreageer maar ik had graag al eens iets gehoord van de DJ, zeker omdat wij een nogal niet traditionele formule hebben gekozen als trouwfeest en ik met heel wat dingen zit die ik nog wil bespreken...

Het is niet mijn gewoonte om mijn gal te spugen op dit forum, zeker niet omdat de DJ in kwestie hier wrs zelf ook actief is... Maar het zit me hoog.

Bruid
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1182

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 19:08:55

Wij trouwen op dezelfde dag en ook hier nog geen verder contact gehad met onze DJ hoor. Ik zou me nog niet direct ongerust maken.

eefke
5-7-2014
 Meld misbruik9-7-2013 19:13:19

Met nog 38 dagen tot je huwelijk en vrijwel geen reactie van je DJ vind ik dat je niet overreageerd. Hopelijk hoor je snel iets!

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik9-7-2013 19:33:52

Heb je een getekende overeenkomst met de dj?

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 20:22:29

Hey bruidje,
kan je niet ff bellen.
Ik vind niet dat je overreageerd...
Ik zou ook stressen.
Klant is toch koning of niet...
Succes ermee XX

Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 21:29:04

Ja we hebben een overeenkomst en er is reeds een voorschot gestort. Ik hoorde veel goede reacties hier over onze DJ dus ik hoop dat het allemaal goed komt...

:( Dat hij maar snel belt! :(

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 22:50:11

IK HEB EEN DJ VAN DE FEESTZAAL...en woont toevallig in mijn gemeente,ik heb ook nog niet gezien of gehoord,maar we hebben een afspraak dat hij 27 juli naar hier komt om te bespreken,ik had ook stress...we hoorden ook niks,mer mijn toekomstige heft gisteren gebeld,een pak van m'n hart.....IK HAD OOK STRESS ZE MAAR DA ZAL OOK WEL MEEVALLEN BIJ JOU...

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik10-7-2013 8:49:51

Ik zou die gewoon bellen om het te regelen of vragen om eens af te spreken. Als er bepaalde zaken gevoelig liggen, dan moet de DJ dat toch zeker weten hé. Ik vind niet dat je overdrijft hoor. Het is frustrerend als het contact moeizaam verloopt, zeker als je dichter bij de grote dag komt. Hopelijk komt het snel in orde!

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 10:05:46

heb je ondertussen iets gehoord?
Ik heb gisteren een mail ontvangen van onze DJ.

Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik13-7-2013 22:06:22

Uiteindelijk een telefoontje gehad gepaard met verontschuldigingen.
Helemaal gerustgesteld. We zitten op dezelfde golflengte en we hebben alles kunnen bespreken.

Zeer blij dat we nu een stapje dichter zijn bij de grote dag. DJ, ringen, kostuum van mijn ventje geregeld en zelf volgende week proefkapsel. Bedankt voor alle reacties :) Soms heeft een mens nodig aan wat bevestiging ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...