Terug naar overzicht
Wij trouwen op dezelfde dag en ook hier nog geen verder contact gehad met onze DJ hoor. Ik zou me nog niet direct ongerust maken.
Met nog 38 dagen tot je huwelijk en vrijwel geen reactie van je DJ vind ik dat je niet overreageerd. Hopelijk hoor je snel iets!
Heb je een getekende overeenkomst met de dj?
Hey bruidje, kan je niet ff bellen.Ik vind niet dat je overreageerd...Ik zou ook stressen.Klant is toch koning of niet...Succes ermee XX
Ja we hebben een overeenkomst en er is reeds een voorschot gestort. Ik hoorde veel goede reacties hier over onze DJ dus ik hoop dat het allemaal goed komt... :( Dat hij maar snel belt! :(
IK HEB EEN DJ VAN DE FEESTZAAL...en woont toevallig in mijn gemeente,ik heb ook nog niet gezien of gehoord,maar we hebben een afspraak dat hij 27 juli naar hier komt om te bespreken,ik had ook stress...we hoorden ook niks,mer mijn toekomstige heft gisteren gebeld,een pak van m'n hart.....IK HAD OOK STRESS ZE MAAR DA ZAL OOK WEL MEEVALLEN BIJ JOU...
Ik zou die gewoon bellen om het te regelen of vragen om eens af te spreken. Als er bepaalde zaken gevoelig liggen, dan moet de DJ dat toch zeker weten hé. Ik vind niet dat je overdrijft hoor. Het is frustrerend als het contact moeizaam verloopt, zeker als je dichter bij de grote dag komt. Hopelijk komt het snel in orde!
heb je ondertussen iets gehoord? Ik heb gisteren een mail ontvangen van onze DJ.
Uiteindelijk een telefoontje gehad gepaard met verontschuldigingen. Helemaal gerustgesteld. We zitten op dezelfde golflengte en we hebben alles kunnen bespreken. Zeer blij dat we nu een stapje dichter zijn bij de grote dag. DJ, ringen, kostuum van mijn ventje geregeld en zelf volgende week proefkapsel. Bedankt voor alle reacties :) Soms heeft een mens nodig aan wat bevestiging ;)