Terug naar overzicht
P&C Wijnegem/Antwerpen is jammer genoeg niet in je buurt.Die hebben een coctailafdeling.Succes !
Ik heb een simpel wit kanten kleedje besteld bij esprit... ons huwelijk is komende zaterdag, ik kan enkel hopen dat het hier nog op tijd is... ;)
Mijn collega heeft voor haar receptie op school ook een witte jurk gekocht bij P&C. Echt heel mooi! Ik dacht echt dat het een trouwkleed was!
Bij P&C in wijnegem shopping center hebben ze hele mooie kleedjes en zeer betaalbaar.
Sylvie,In Sint-Martens-Latem is er een outlet winkel met suitekledij. Kort en lang kan je daar vinden. In alle kleuren...
Dag Kelly, Daar ben ik al geweest maar de witte kleedjes waren niet zo mooi en de gekleurde lange waren allemaal veel te grote maten :(.P& C kén ik, inderdaad daar hebben ze ook mooie kleedjes. Die optie zal ik in mijn achterhoofd houden als noodoplossing :)
Nog iemand ideetjes ?
Hey Sylvie,Ik heb geen 2de trouwkleed voor 's avonds... Ben ik iets vergeten?
Hey Sofie,Nee hoor ik wil dit gewoon om 's avonds in een losser trouwkleed te kunnen kruipen.Omdat mijn huidig trouwkleed nogal zwaar en strak zit.Na het diner zou ik graag naar een iets losser model willen gaan zodat we ons volledig kunnen geven op de dansvloer ;)