Terug naar overzicht
Hi KathleenIk reageer omdat je tot hiertoe spijtig genoeg geen reactie kreeg. Weldra, heb ik een videoreportage in Hof ter Delft.Ik hou je zeker op de hoogte.BeloofdGroetjesfre4@telenet.be
Hallo Kathleen,Ook wij hebben ons feest vastgelegd in Hof Ter Delft. Onze trouwdatum is 30/04/07, wanneer trouwen jullie?Groetjes,Lieve
Hey,Wij trouwen op 11/08/07. Hebben jullie al een formule en dergelijke voor ogen?
Hallo Kathleen en Lieve,Gisteren was ik in Hof ter Delft voor videoreportage.Zoals beloofd geef ik nu mijn indruk.Je deed een uitstekende keuze.De infrastructuur is prachtig en straalt klasse uit. Receptie was af en copieus.Het diner fijn bereid en mooi gepresenteerd.Bediening OK. Overheerlijk groots dessertbuffet.Enig minpunt was DJ maar dat hangt van jezelf af. Als je nog meer wil weten mail me maar.GroetjesFreddyfre4@telenet.be
Hey!Ik ben al drie keer naar een trouwfeest in Hof Ter Delft geweest en het is er inderdaad prachtig!Het straalt klasse uit en alles is tot in de puntjes in orde!Slaap maar op jullie twee oortjes zou ik zeggen!Groetjes,Veerle
Hi Kathleen,Ik gaf je op 3/12 mijn visie over Hof ter Delft. Was je tevreden dat ik op je vraag reageerde ?GroetjesFreddy