Terug naar overzicht
Ik las net op de site over de winkelwagenmuntjes met tekst en/of foto! Vind ik wel een leuk idee, ik moet alleen nog eens uitzoeken hoeveel ze kosten!Groetjes Cindy
Wij waren aan het denken, zo plastieken hartjes vol met suikerboontjes in de vorm van hartjes (rode en witte). Met dan lintje aan en kaartje met onze namen en datum.
Wij hebben chocolade op stokjes om chocomelk van te maken, de helft in witte chocolade en de andere helft melkchocolade. Die waren in plastiek ingepakt en wij hebben daar nog lintjes (zwart of wit) en een kaartje aangehangen :)
Wij sturen achteraf een foto als bedanking maar voorzien niets op het avondfeest. We vinden het niet nodig dat we de mensen nog eens moeten gaan bedanken met een cadeautje als ze al een duur menu krijgen. Allé, dat is onze mening hé...
Sarina, waar heb je die stokjes gehaald?
@ Sarina: leuk id!
Ik heb die bij trouwartikelen.nl besteld, ben er echt super tevreden mee :)
hoi, Wij hebben plexihartjes gevuld met suikerhartjes en daaraan een kaartje met onze namen en "jouw aanwezigheid was hartverwarmend!"
Wij geven bedrukte pennen met onze namen en datum op;Een pen gebruik je al vlug he ;-).Succes in je zoektocht X
Wij hebben in een winkel in de buurt iets gevonden : Kleine authentieke confituurpotjes (Verschillende smaken) en kleine chocopotjes met een etiket op met een klein tekstje op.. Niet te duur en we vinden het wel leuk :)
wij geven magneet met onze foto + onze namen en bedankt erop. Steek ik in een plexirond doosje met kikkersnoepen en de magneet erop.
Wij hebben de feestflitser. Zo hebben ze een foto van zichzelf :-)
Wij gaan ook niet nog eens een extra bedankje geven aan alle gasten. Een bedank kaartje komt achteraf en de getuigen en de ouders krijgen waarschijnlijk wel een cadeau + de bruidsjongen.
Krista, vanwaar komen je pennen?
Wij hebben onze pennen besteld bij www.gullegever.nl en we zijn er heel tevreden over, zowel over de service als de kwaliteit.Succes ermee
bedankjes getuigenen : gegraveerde penbedankjes ouders : vaders : speciaale wijnfles houder .. moeder : stoffen zakdoek met textje bedankjes alg : is een doosje met hartjes en daarin is er marsmallow hartjes erin
Wij hebben kleine rolletjes pepermunt met " bedankt " in alle talen erop gegeven .Er is wel meer dan de helft blijven staan Dus als iemand interesse heeft in een doos met 50 rolletjes , laat maar weten !
wij gaan m&m bestellen met onze naam op in buisjesSUCCES
wij dachten aan cupcakejes te geven aan de gasten met daar een fondant op met een hartje en de eerste letters van onze naam op
Hey Sandra, Ik lees je berichtje juist. Wat vraag je voor die muntjes? Groetjes
Hallo dames,ik heb toevallig net nieuwe kortingscodes toegevoegd bij mij op de site....misschien een idee voor de bedankjes. kijk maar eens op de link, je krijgt nu €20 korting bij bestellingen boven €120.....Levering ook naar België :-)http://www.weddings-more.nl/index.php/originele-bedankj... Gr Angelique
Wij doen als bedankje een mini boedha, om ons geluk met onze gasten te delen zo gezegd ;-)