Terug naar overzicht
Beste Sarah,Ik heb mijn jurk gekocht bij Aphrodite in Sint-Niklaas, met stola bij kost hij 745 euro. Het is een prachtige jurk van een niet zo bekende Belgische ontwerpster Talina Lynn.Ingrid
Of ga eens een kijkje nemen bij farah love.www.farahlove.beDat is in Zwijndrecht en je kan er huren of kopen aan zeer mooie prijzen.Mijn kleed heb ik er ook gevonden.Groetjes Krista.07-07-2007
Spring gerust gewoon een bruidswinkel in de buurt binnen. Elke winkel heeft wel wat kleedjes hangen die niet erg duur zijn...
En zo goedkoop lijkt farah love me nu ook weer niet meer te zijn hoor...Voor dat geld kan je met een gerust hart in een "echte" bruidswinkel binnenstappen.
ik heb mijn kleedje gehaald bij azzurro in oostende en daar zijn er heel veel kleedjes die niet veel geld kosten!!Mijn kleedje kost 600 euro! En is natuurlijk heel mooi!Er zijn natuurlijk ook duurdere types maar niet zo veel!!!!fien 22/06/2007
hallo,kijk eens op www.dressmatch.com ik heb mijn jurk daar besteld, en kostte maar 175€. en hele mooie kwaliteit en excellente service.groetjessandrien
Ik verkoop mijn kleedje van Rembo. Als je interesse hebt, mail me dan op katrien.luytens@telenet.be, dan stuur ik je enkele fotootjes.groetjesKatrienvandaag 2 maanden getrouwd
heb nochtans mijn kleed maar 700 euro betaald bij farah love
Ik verkoop ook mijn kleedje voor een prijs van 700 euro kan je een kleedje dragen ter waarde van 1600 euro. Als je info wil mail me dan hoopje@belgacom.net
Hallo Sarah!Wij trouwen ook op 8 september 2007!Ik heb via dit forum de volgende 'naai-ateliers' leren kennen: Mooi in Mechelen en Anastasi in Nederland. Dit zijn niet echt de klassieke bruidswinkels maar ontwerpsters die een kleed naar jouw wens en budget maken. Ik ben er zelf nog niet geweest maar heb deze zaterdag een afspraak in Mechelen en eind januari een afspraak bij Anastasi in NL. Het is wel ver rijden maar naar alle commentaren te horen zou dat wel zeker de moeite zijn! (Je moet maar eens gaan zien naar het forum op www.trouwshop.com ) Websites: www.mooimechelen.be www.anastasi.nl (gaan zien bij 'Echte bruiden')Bij Anastasi liggen de prijzen tussen 350 en 800 EUR (zo staat het op de website). Bij Mooi in Mechelen zou je ook wel een jurk kunnen laten maken voor 700-800 EUR volgens sommigen. Misschien ben je er iets mee...Groetjes, Annelies
Hallo Sarah,op deze website:www.cestmoi-bruidsmode.com vind je prachtige bruidskledij en voor een max. prijs van 550€ en een super service en mooie bruidsjurken. Heb het mijne daar alvast besteld. Maar het is wel in Nederland. Hoop dat je je bruidskleed vind aan je gewenste budget.GroetjesM.
hoi alvast proficiat !!!wij zijn gertouwd op 29 aprilik heb mijn trouwkleed van de winkel "mooi" in mechelen. voor 500 euro. als je wil kan je naar onze fotos kijken.groetjes http://foto.telenet.be/JoeryRien
proficiat alvast zou ik eens mogen weten in welke gemeente je woont het is omdat ik morgen trouwjurken mag gaan passen in een winkel waar ik ook kleedjes gevraagd heb van een vorige collectie en de prijzen zijn niet zo hoog want ik heb een vriendin die daar een kleed gekocht heeft van 150 euro een nieuw kleed het is gewoon van een vorige collectie ik zou je dan laten weten wat de prijzen juist zijn en of het mooie kleedjes zijn.