Terug naar overzicht
amai, jij hebt een héél leuke week in't vooruitzicht dus, zaaalig! gaat je perfect helpen om te ontspannen en niet té veel met de trouw bezig te zijn... geniet er maar van en let inderdaad op dat je je niet forceert, zeker niet in de dagen voor de trouw ;-) veel plezier!!!
Hey Candy,geniet van de laatste dagen rust en dan volop van je huwelijk! Ik kijk uit naar je foto's. Na alle tegenslag (je kleed, de afzeggingen, je knie, de problemen met je schoonzus) wens ik je een PRACHTIGE dag toe! Ik duim voor mooi maar niet overdreven heet weer.
@Nadia , idd ik heb een heeeeeeeeeeel leuke week voor boeg kijk er al naar uit.@ Veva ik zal er zeker van genieten en zal hier zeker een verslag komen brengen van onze dag en foto's ook natuurlijk maar dat zal pas later zijn wand we vertrekken de dag er na op huwelijksreis.
Geniet ervan enne zenuwen, das normaal, ik kan ervan meespreken :-)
De zenuwen zijn op komst ja! Kelly, voor jou is het echt niet lang meer he... Ben benieuwd naar jouw verslagje!Mijn wederhelftje zit momenteel als enige van zijn dienst op 't werk (de rest heeft verlof, de snoodaards!) En hij heeft er dus een paar extra taken bij nu, waardoor hij lange dagen klopt. Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk af te werken en te regelen. Gisteren gastenboek afgewerkt. Keigrappig, ik racete door de Ikea, op zoek naar een schaal om onze kaars op te zetten (was echt het enig dat ik nodig had deze keer) en bij de badkamer accessoires vond ik inees het ideale presentatiespul voor de kaartjes :-)Dat is dus zo goed als af, alleen nog tussenschotten in steken en dan is dat ook klaar.Ben ook de menu's gaan ophalen en de ringen (zooooooooo mooooooi!!!)Straks nog eens met de bloemist en de zaal overleggen. En dan de kosteres op de hoogte brengen wanneer ze de kerk moet openen voor de bloemist :-)Vanmiddag de snoepzakjes afwerken en dan begint het einde stilaan in zicht te komen!Dan hier nog grote kuis houden want dit weekend komt de hele familie BBQ'en voor mijn verjaardag (oh god, wat doe ik mezelf toch aan? :d).Soigneer je knie goed, Candy, en inderdaad gewoon op tijd rustpauzes inlassen dat je je knie niet overbelast. Mensen begrijpen dat wel. Spannnnnenddddd!