Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltjes presenteren

10-7-2013 19:43:05
Aan de dames die hier de feestviltjes (de bierkaartjes met vragen over het koppel op) hebben besteld: hoe gaan jullie deze presenteren op jullie trouwfeest?

Wij zouden ze tussen het hoofdgerecht en dessert op tafel laten zetten, maar ik weet niet goed hoe. In een mandje, maar dan moet je die weer kopen... Gewoon op tafel leggen is maar zo "gewoon".

Iemand een leuk idee?

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 699

Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik10-7-2013 20:14:14

Wij leggen ze klaar op de receptietafels... is buiten en is mooi weer zaterdag ;) enkel nog pennen voorzien... ;)

sara
14-6-2014
 Meld misbruik11-7-2013 8:11:48

Heb verschillende pakketjes onderling gemaakt.
Een lintje rond gedaan en een klein kaartje met een spreukje aan gehangen.
Het spreukje is in thema liefde en de zee. Hoe en wanneer weten we zelf ook nog niet.
En is het best om stiftjes te leggen of stylo's?

Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik11-7-2013 17:57:04

Wij leggen stylo's aangezien stiftjes nogal snel uitlopen, zeker als het warm is

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:16:50

Wij hebben ze gewoon op tafel gelegd met stylos erbij . Ik dacht ook eerst dat dit maar raar zou zijn , maar het was juist leuk . De mensen zijn meteen beginnen schrijven We hebben dan aan de ingang een doos gezet om de beschreven kaartjes in te steken .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...