Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste trouwjurken winkel bezocht!

10-7-2013 21:16:55
Hallo, Ik wil even mijn verhaal kwijt om dat ik vandaag mijn eerste trouwjurken heb gepast. Ik weet dat het nog wel even duurt voor ik in het huwelijksbootje stap maar toch dacht ik met de solden eens naar Cermo te gaan in Turnhout. Ook omdat ik vernomen had dat er stockverkoop was dacht ik mijn slag te kunnen slaan. Ik had een idee in mijn hoofd van welke stijl ik op wou gaan. Dit was helaas anders uit gedraaid, er was niet zo veel keus meer ten minste naar mijn budget dan toch. Ik had een SUPER vriendelijke verkoopster die me heel goed geholpen heeft maar daar bleef het dan ook bij.ik had 10 jurken gepast die uiteindelijk niet helemaal mijn goesting waren. Daarvan was er 1 die wel ok was 1200€ maar dan deze ze geen retouche (was te goedkoop denk ik :s) ik ben zonder iets buiten gestapt, uiteraard met een groot down gevoel. Mijn zus die er bij was zei dat ik niets goedkoper zou vinden ( ja de moet zakte nog meer in mijn schoenen) dat er wat deftig uitziet! Ik wou het tegendeel bewijzen en heb haar meegenomen naar Youniek ook in Turnhout. En daar zijn alle jurken mooi, ik heb er maar 3 kunnen passen om dat ik geen afspraak had. Op 24 augustus mag ik terug komen. Ik hoop dat ik hier iets vind ze zijn betaalbaar en mooi dus het kan niet anders. Mij partner zegt dat hij me al mooi vind in een wit laken, dus als ik dan echt niets vind heb ik nog een back up :D. X

kim
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1102

Katje
16-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 21:39:50

Hey Kim,

Je gaat zeker een kleed vinden hoor, ik heb zelf bij Youniek besteld. Ik heb mijn kleed zelf ontworpen en ze hebben dat voor me gemaakt en dit heeft me met een bolero bij zelfs nog geen 1200€ gekost incl. retouches en zwaardere stof en een aantal extra's, ben vandaag laatste pas gaan doen. Ze hebben daar kleedjes vanaf 399€ en je kan alles laten veranderen. Ook mijn aanstaande heeft zijn kostuum daar besteld voor een goede 400 € een 3 delig pak en een hemd alles naar zijn eigen wensen.
Je moet je niets laten wijsmaken dat je snel moet bestellen, dat is allemaal om te verkopen. Bij Yoeniek vragen ze 3 a 4 maand op voorhand te bestellen. Je moet eens in verschillende winkels gaan passen, zo zie je welk model het beste staat, dan kan je veranderen wat je wil en dat dan laten maken voor de helft van de prijs. Je moet de moed niet opgeven, kleedjes en tijd genoeg... Alvast veel plezier bij het zoeken naar je bruidskleed...

kim
14-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 21:56:46

Beste katje, Dank voor je lieve steun, wat zijn er toch fijne mensen op dit forum : D. Ja heb ook die informatie daar gekregen die jij hierboven vermeld. Ik ben een eeuwige twijfelaar dus ik hoop dat het goed komt. X P.S ik hoop dat het goed weer blijft tot 16 augustus : D

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 22:04:04

Ben ook naar youniek geweest en heb daar mijn jurk gevonden! Het is ook nog zeer vroeg maar wanneer je je jurk gevonden hebt dan weet je het direct! Was direct verliefd! Zeer vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig. Mooi meegenomen is dat de prijzen zeer betaalbaar zijn. Veel pasplezier en hopelijk vind jij ook je ook je droomjurk!

Katje
16-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 23:08:27

Bedankt Kim, ik hoop ook dat het mooi weer gaat zijn.
Je hebt idd nog veel tijd om te twijfelen en te kiezen, laat je niet afjagen of tot kopen aanzetten, ik ken mensen die op 3 maanden heel de trouw geregeld hebben. Die hadden ook een kleed gevonden. Het enige dat ik zeker op tijd zou reserveren is de feestzaal en een fotograaf. Zeker als je iemand op het oog hebt. Het is echt een goed idee om in verschillende winkels te gaan passen en neem een vriendin of je zus mee die met haar gsm een foto kan trekken wanneer je een kleed aan hebt (niet overal mag dat, maar je kan dit stiekem doen). Na een paar winkels ga je al een voorkeur voor het model hebben en zien waar je het beste mee staat. Bij youniek mag je ook een foto binnenbrengen en dan maken ze ongeveer hetzelfde kleed. Je gaat echt een droomjurk vinden en je gaat er geweldig uit zien, ik ben er zeker van. Veel succes.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik11-7-2013 6:36:23

Goed van jou gedaan, Kim.
Niet bij de pakken blijven zitten, als je dat wel had gedaan dan zat je nu mss nog met n down gevoel.
Nu mag je al voor de eerste keer aftellen :-).
Op naar 24 augustus. Bij Youniek stellen ze je echt wel op je gemak.
Mijn kleed en mijn ventje z'n kostuum komen ook van daar. Ik heb niets dan positieve woorden over hun.
Jij zal je droomjurk voor jullie grote dag wel vinden. En wss ga je die al tegen komen bij Youniek en anders zijn er nog super vele winkels.
Veel pasplezier alvast X

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik11-7-2013 20:43:28

mijn jurk heb ik een goede maand geleden ook bij youiek gekozen ze kwam op 700 euro en was supermooi, voor mijn jurk zou ik in een andere winkel zeker 1500 euro betalen want het is zeker geen simpel modelleke ;-)

kim
14-6-2014
 Meld misbruik20-7-2013 16:07:50

Dag dames, Super leuke reacties, voel me al een stuk beter. Ik ben er nu ook helemaal van overtuigt dat ik mijn jurk daar ook zal vinden.@ katje de feestzaal en fotograaf zijn al inorde : D @krista ik wist niet dat ze daar ook kostuums hadden, goed om te weten kan ik mijn wederhelft eens op pad sturen' Xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info