TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katje
16-8-2013
|
10-7-2013 21:39:50
Hey Kim,
Je gaat zeker een kleed vinden hoor, ik heb zelf bij Youniek besteld. Ik heb mijn kleed zelf ontworpen en ze hebben dat voor me gemaakt en dit heeft me met een bolero bij zelfs nog geen 1200€ gekost incl. retouches en zwaardere stof en een aantal extra's, ben vandaag laatste pas gaan doen. Ze hebben daar kleedjes vanaf 399€ en je kan alles laten veranderen. Ook mijn aanstaande heeft zijn kostuum daar besteld voor een goede 400 € een 3 delig pak en een hemd alles naar zijn eigen wensen. Je moet je niets laten wijsmaken dat je snel moet bestellen, dat is allemaal om te verkopen. Bij Yoeniek vragen ze 3 a 4 maand op voorhand te bestellen. Je moet eens in verschillende winkels gaan passen, zo zie je welk model het beste staat, dan kan je veranderen wat je wil en dat dan laten maken voor de helft van de prijs. Je moet de moed niet opgeven, kleedjes en tijd genoeg... Alvast veel plezier bij het zoeken naar je bruidskleed...
|
|
kim
14-6-2014
|
10-7-2013 21:56:46
Beste katje,
Dank voor je lieve steun, wat zijn er toch fijne mensen op dit forum : D.
Ja heb ook die informatie daar gekregen die jij hierboven vermeld. Ik ben een eeuwige twijfelaar dus ik hoop dat het goed komt.
X
P.S ik hoop dat het goed weer blijft tot 16 augustus : D
|
|
Melissa
27-6-2014
|
10-7-2013 22:04:04
Ben ook naar youniek geweest en heb daar mijn jurk gevonden! Het is ook nog zeer vroeg maar wanneer je je jurk gevonden hebt dan weet je het direct! Was direct verliefd! Zeer vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig. Mooi meegenomen is dat de prijzen zeer betaalbaar zijn. Veel pasplezier en hopelijk vind jij ook je ook je droomjurk!
|
|
Katje
16-8-2013
|
10-7-2013 23:08:27
Bedankt Kim, ik hoop ook dat het mooi weer gaat zijn. Je hebt idd nog veel tijd om te twijfelen en te kiezen, laat je niet afjagen of tot kopen aanzetten, ik ken mensen die op 3 maanden heel de trouw geregeld hebben. Die hadden ook een kleed gevonden. Het enige dat ik zeker op tijd zou reserveren is de feestzaal en een fotograaf. Zeker als je iemand op het oog hebt. Het is echt een goed idee om in verschillende winkels te gaan passen en neem een vriendin of je zus mee die met haar gsm een foto kan trekken wanneer je een kleed aan hebt (niet overal mag dat, maar je kan dit stiekem doen). Na een paar winkels ga je al een voorkeur voor het model hebben en zien waar je het beste mee staat. Bij youniek mag je ook een foto binnenbrengen en dan maken ze ongeveer hetzelfde kleed. Je gaat echt een droomjurk vinden en je gaat er geweldig uit zien, ik ben er zeker van. Veel succes.
|
|
krista
9-8-2013
|
11-7-2013 6:36:23
Goed van jou gedaan, Kim. Niet bij de pakken blijven zitten, als je dat wel had gedaan dan zat je nu mss nog met n down gevoel. Nu mag je al voor de eerste keer aftellen :-). Op naar 24 augustus. Bij Youniek stellen ze je echt wel op je gemak. Mijn kleed en mijn ventje z'n kostuum komen ook van daar. Ik heb niets dan positieve woorden over hun. Jij zal je droomjurk voor jullie grote dag wel vinden. En wss ga je die al tegen komen bij Youniek en anders zijn er nog super vele winkels. Veel pasplezier alvast X
|
|
sofie
6-6-2014
|
11-7-2013 20:43:28
mijn jurk heb ik een goede maand geleden ook bij youiek gekozen ze kwam op 700 euro en was supermooi, voor mijn jurk zou ik in een andere winkel zeker 1500 euro betalen want het is zeker geen simpel modelleke ;-)
|
|
kim
14-6-2014
|
20-7-2013 16:07:50
Dag dames,
Super leuke reacties, voel me al een stuk beter. Ik ben er nu ook helemaal van overtuigt dat ik mijn jurk daar ook zal vinden.@ katje de feestzaal en fotograaf zijn al inorde : D
@krista ik wist niet dat ze daar ook kostuums hadden, goed om te weten kan ik mijn wederhelft eens op pad sturen'
Xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|