TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jente
26-10-2013
|
11-7-2013 10:08:53
Ik denk dat je bij je man gerust kan gaan voor een hemd met een kleurtje en dan een zwarte das. Je kan je bruidsboeket dan ook in deze kleur doen en er misschien een zwart lint laten ronddoen (misschien kan je wel een stukje stof van je kleed gebruiken?). Bij wit en zwart passen natuurlijk veel kleuren hé. Misschien moet je eens kijken welke bloemen je wilt en dan in dat kleurenpallet verder zoeken?
|
|
catherine
24-8-2013
|
11-7-2013 11:25:12
Ik zou hemd en das in ivory doen, dan matchen jullie:). Bruidsboeket mag dan een tof kleurtje zijn (bv rood/oranje). dat is ook altijd leuk voor de foto's!
|
|
Kimberley
30-8-2014
|
11-7-2013 15:29:50
Hey Wendy,
Wat leuk voor jou! Welk nr is dat van Ladybird? Ik heb ook zo een genre zoals je hebt uitgelegd.. Gevonden bij Stevens Bruidsmode.
Ik twijfel ook nog om alles dan in dit thema te doen, maar ik denk het niet.. Wel m'n vriend in volledig zwart bijna..
Groetjes!
|
|
Peggy
7-9-2013
|
11-7-2013 16:15:26
Mijn jurk is ivoor en mijn partner heeft ook een hemd in ivoor...daskleur heeft hij me verteld dat het een accent is...welke kleur weet ik niet...mag het niet weten.
Qua bruidsboeket heb ik ook geen idee welke kleur...dus ga hier wat volgen.
|
|
wendy
24-5-2014
|
12-7-2013 8:59:06
hey kimberley,
heb effe opgezocht , heb nr 31074 maar met een halter ipv bustier :-) en jij ?
Ik ben gisteren met ventje naar winkel geweest om een hemd te laten passen, ik zou dat dan in de juiste kleur bestellen,
(hij denkt dat ik een gekleurde jurk ga hebben,)
en heb hem een Ivory hemd en das laten aandoen, zogezegd een pasmodel. en dat was heel mooi, maar toch mis ik iets , ik denk kleur ;-)
vandaar mijn grote twijfel om alles wit/zwart te doen of er een kleur in te brengen. en dan nog welke kleur,....
in mijn kleding kast hangt bijna alles in zwart, wit, rood , paars of lime groen, dus dat zijn beetje de kleuren waaruit ik ga kiezen, maar weet nog niet welke...
bloemen waar ze mij altijd een plezier mee doen zijn roosjes en gerbara's, maar weet niet als dat gebruikt kan worden voor een bruidsboeket,
een mengeling van kleuren is ook wel mooi maar hoe doe je dat dan met de corsages? iedereen een andere kleur of allemaal 1 kleur.
aaahhhggg ik krijg gewoon stress van mijn eigen, normaal weet ik altijd wat ik wil maar nu.... ik twijfel met alles :-) :-)
bedankt voor de hulp :-)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|