Terug naar overzicht
olvi's heeft van deze kleedjez maar wel duur....
ja ep op de site lightinthebox.com maar weet niet of dezecte vertrouwen is,heb er nog niks betselt
Een vriendin van mij heeft of Light In The Box een stola besteld voor de trouw van haar schoonzus, ze vond die kleur nergens anders en heeft het er op gewaagd. Was goedkoper dan in de meeste winkels en niets aan qua beschadiging of zo, wel eventjes wacht want leveren gaat niet supervlot zegt ze.
Die kleedjes die daar op de website staan, zien er misschien heel eenvoudig uit, maar het zijn er van Claire Pettibone, dus niet.Geen idee waar je zo'n kleedjes kan kopen, toch niet aan een schappelijke prijs, of het moest outlet zijn.
hallo noami , voel je u gemakkelijker in een korter kleedje dan je bruidskurk, om 's avonds te dansen ? ik lees hier op het forum met regelmaat dat toekomstige bruidjes nog een extra kleedje aankopen voor " de grote dag " .als je een prachtige bruidsjurk hebt die je maar 1 dag kan dragen , dan zou ik het toch bij je bruidsjurk houden .maar ja , dat is een eigen gevoel , en ieder doet natuurlijk wat ze wil toch nog een fijne zoektocht bij het vinden van je mooie jurkgroetjes
sorry , moest Naomi zijn
misschien bij Chrandels fashion in Lanaken
Hallo Naomi,bij Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) hebben we een grote collectie in deze soort kanten bruidsjurken ... er komen er ook nog heel wat binnen. Ook collectie van Olvi's bij ons verkrijgbaar. Indien je eens een kijkje wilt komen nemen, laat je 't maar weten, dan geef ik je een afspraak. Prijs van dit soort jurken is sterk afhankelijk van de hoeveelheid kant en de soort kant.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be