Terug naar overzicht
zoiets plakken en met een of ander programma jullie namen erbij zetten?als je er was eens intikt in google, kom je er wel enkele mooie tegen, mss met fotoshop dat je tekst kan weg doen en jullie namen erbij zettengroetjes melissa
hey!Ik zoek eigenlijk meer zo een achtergrond met krullen en kantjes ed (een beetje zoals grimm en andersen sprookjesboeken), begrijp je?Ik zit me hier suf te zoeken (een dagje verlof en de kindjes voor tv bij koud weer, zijn daar de ideale moment voor ;-) )
Goedemorgen,Ik hou me in mijn vrije tijd heel erg graag bezig met het ontwerpen van uitnodigingen, aankondigingen, etc. Nu ben ik net een portfolio aan het aanleggen van mijn portfolio en ik zou je heel graag helpen. Volledig vrijblijvend uiteraard :) U kunt mij hier gewoon een privébericht sturen, of ik geef u mijn emailadres Groetjes Melissa
Blijkbaar is er iets misgelopen, ik ben een portfolio aan het aanleggen met mijn ontwerpen :)
Even voor de duidelijkheid, dat is volledig gratis, ik wil alleen maar ervaring op doen
Als je een voorbeeld kan sturen van wat je ongeveer wil, kan ik ook wel iets proberen maken in Photoshop.