Nu Online
Momenteel zijn er 714 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal gezocht omgeving sint-niklaas

30-11-2006 16:26:13
zaal waar je zelf de hapjes en drank kan verzorgen. Dus geen all-in feestzaal... voor 9/6/2007...

Kristine
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2756

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik30-11-2006 18:58:59

Hoi,

wij hebben dezelfde zoektocht uitgevoerd en bedroevend weinig gevonden. Omdat het niet anders kon, zijn we uitgeweken naar Melle. Het hangt er een beetje vanaf wat je wil doen. In Sinaai kan je bijvoorbeeld de voormalige kloosterkerk van het nonnenklooster huren, maar daar mag je geen discobar zetten. Ik geloof dat je in "de gekke haan" in kallo ook wel iets kan regelen. Dat is Moulin Rouge-stijl. Verder kan je in het Schaliënhuys in Temse vrij van catering een feest doen. Enkel drank neem je van daar af. OOk Kastelenhof in stekene is vrij van traiteur. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb! Heb jij al ideeën voor fotolocaties?! En trouwen jullie voor de kerk, zo ja welke (die waar wij wilden trouwen, is afgeschaft...)

Kristine
9-6-2007
 Meld misbruik30-11-2006 19:33:28

Hey Evelien, dank je voor je tips. Enig idee wat de prijzen voor de drank zijn bij 't Schaliënhuys en 't Kastelenhof? Of hebben ze een website? Een adres van die kloosterkerk? Alvast bedankt hé.

Nee we trouwen enkel voor de wet, en willen het niet te duur maken, vandaar onze zoektocht naar een zaal zonder cateringverplichting.

Melle is wel ver hé... ben je van Sint-Niklaas?

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik30-11-2006 19:57:54

hallo ik ben debbie en wij hebben ons feest in het kastelenhof vastgelegd en daswaar daar ben je vrij van traiteur en drank moet je van daar nemen behalve champagne,wijn en speciale dranken die kan je zelf ergens halen daar kost he t ongeveer een euro per drankje deze zijn palm,jupiler waterplat,en bruis,limonade cola,cola light,...

groetjes debbie13.07.07

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik1-12-2006 12:05:45

Hey Kristine,

ik geloof dat het Schaliënhuys heel redelijke prijzen vraagt voor de drank, maar de precieze bedragen weet ik niet... Best zelf eens informeren: “t Schaliënhuis” te Temse
Contactpersoon: Mr. De Naeyer (3 zalen: ontvangst, buffet, 1 grote zaal)
Tel: 03/771.06.91

Van dat kloosterkerkje vind je niets op internet, maar als je me je e-mailadres geeft, mail ik je het telefoonnummer door. Dan kan je eens gaan kijken. Het is heel mooi!
Weet je trouwens dat je alle raadzalen van de vroegere gemeentenhuizen van de deelgemeenten ook kan huren (niet voor dj)? Dat lijkt me ook wel tof en niet duur!

En ja, mijn vriend en ik wonen samen in Sint-Niklaas. We zijn via via in een zaal in Melle binnengeraakt, waar normaal geen feesten worden gegeven. Dus dat vinden we wel tof!

Veel succes hé!

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik1-12-2006 14:26:23

Oh ja Kristine,

wat misschien ook nog tof is is de middeleeuwse kelder in Belsele, van de plaatselijke wijnhandelaar. Je moet wel de wijn van daar afnemen, maar ik denk dat de rest vrij is. Meer info: http://www.handelsgids.be/?handelaar/50019/Zaakvoerder/...

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-4-2008 21:49:48

Hallo,
Héél laat berichtje, hopelijk goed trouwfeest gehad :) dat oud klooster in Sinaai intereseert me wel, maar ik vind er niks van terug?
kanu me helpen?

Mvg

honnay@hotmail.com

ph

Meld misbruik3-1-2009 16:16:58

is voor U te laat maar voor toekomstige feestelijkheden kan je eens gaan zien te TEMSE Schalienhuys 0477544150 . Mooi kader en catering is vrijblijvend. groeten

Evelien
17-7-2010
 Meld misbruik1-3-2010 19:12:18

Als er iemand soms nog gegevens heeft over dat oud klooster in Sinaai
kan je dan even mailen :)

evelien_ds@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info