Terug naar overzicht
Hey Lindsy , Wij zijn er 3 weken geleden getrouwd , en we zijn echt heel tevreden !Het eten is super lekker , het personeel heel vriendelijk en professioneel . Wij zijn blijven slapen in de suite en ook dat was dik in orde ! Je hoort het , ik zou Hof Ten Bosse bij iedereen aanraden
Wij trouwen er morgen! :) ik plaats nadien een reactie ;) Groetjes
@Sandra.. Leuk te horen dat je een geslaagd trouwfeest hebt gehad. En een grote geruststelling voor mij :)) @Karen.. Hopelijk heb je een onvergetelijk feest gehad? je had in ieder geval veel geluk met het weer. Wij zijn blijkbaar de dag van jullie huwelijk een kijkje gaan nemen id zaal. Was jij het die de ceremonie daar heeft laten doorgaan? Daar ben ik wel erg benieuwd naar aangezien wij dit ook overwegen. Hebben een optie genomen op de zaal en ons besluit staat zo goed als vast om daar ons feest te laten doorgaan. De vriendelijkheid, ruime keuzemogelijkheden wat eten betreft en het feit dat ze er JOU feest willen van maken heeft voor ons de doorslag gegeven.. Dit gevoel kregen we niet bij andere zalen. Als jij het ziet zitten mag je gerust wat foto's vd ceremonie en jullie feest mailen naar minihops_86@hotmail.com. Alvast bedankt x
beste, we gaan dit weekend gaan kijken naar ten bosse, maar hoe zit het met parkeer mogelijkheden?en mag er daar lawaai gemmakt worden ( dansfeest) of klagen de buren gemakkelijk....het staat wel in ons top 2 lijst dus hopelijk valt mee...