Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Armband welke arm?

12-7-2013 8:22:41
Misschien een hele domme vraag maar ik hou me dus bezig met de meest onnozele zaken tegenwoordig...

Mijn verlovingsring draag ik aan mijn linkerhand, mijn trouwring zal aan mijn rechterhand komen. Normaal draag ik links een horloge maar dat staat niet echt vind ik, dus die laat ik uit.

Ik heb een sobere armband met steentjes gekocht voor mijn trouwdag. Draag ik die links of rechts?

Ik ben rechtshandig, dus mijn boeket zal ook vaak in die hand gedragen worden.

Wat denken jullie?

Annina
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1074

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 9:00:12

Ik ben ook rechtshandig en heb de neiging om ook mijn armband dan rechts te dragen. Misschien gewoon de dag zelf proberen en doen wat je zelf het beste vindt?

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 9:37:28

Ik draag hem ook rechts!
Dat doe ik in het dagelijkse leven ook, dus ik denk dat ik dit hetzelfde ga houden.
Mijn horloge doe ik die dag ook niet aan.

Liefs

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik12-7-2013 10:50:35

Hier 't zelfde, geen horloge, armband rechts, maar nu begin ik mij af te vragen of ik mijn verlovingsring wel of niet aanhou voor de mis... is dat niet raar als je dan al een ring aanhebt? (haha, die last minute - vragen he :d)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 10:56:44

Nee ik vind dat niet raar hoor zolang je hem maar aan de andere hand aanhebt als waar je je trouwring aan wil he :-)
Ik draag mijn verlovingsring rechts en mijn trouwring komt links (kant van het hart)

Inge
7-8-2015
 Meld misbruik12-7-2013 11:24:45

In de films switchen ze de verlovingsring dan van hand :) Maar ik heb over zo'n vragen echt totaaaaal nog niet nagedacht geef ik eerlijk toe :)

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:28:47

Ik draag nu mijn verlovingsring links maar zal hem de dag zelf naar mijn rechterhand verschuiven. Ik weet nog niet of ik een armband zal dragen maar als ik er eentje draag dacht ik dat links te doen. Nu doen jullie mij twijfelen

Annina
28-9-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:37:19

Mijn rechtervinger is dikker dan de linkse, dus ik kan niet switchen van ring :)

Delphine
13-9-2013
 Meld misbruik12-7-2013 13:23:38

Ik draag mijn verlovingsring nu ook links maar op de dag van de trouw verhuis is die ook naar mijn rechterhand zodat mijn trouwring de kant van het hart zit. (naar traditie)
Ik ben ook geneigd om, indien ik een armband zou dragen, deze links te dragen.
Niet rechts omdat daar inderdaad ook al dat bruidsboeket gaat zijn en ik denk dat het dan wat te druk zou worden..
Die details toch e...

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 17:47:12

ik hou ook m'n verlovingsring links aan en de trouwring komt rechts... ook 2 verschillende diktes van vingers en de verlovingsring is al aangepast naar de linkervinger :)

ach ja :)

Zolang ze maar beiden zichtbaar zijn is het goed :)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 19:30:11

Ik ben een averechtse bruid.
Ik ga mijn uurwerk wel dragen, ik heb speciaal eentje gekocht voor ons huwelijk.
Een fijne witte, anders had ik n witte plek waar mijn horloge altijd zit, dit kwam echt not done over, dus liever een uurwerk en kan ik de controle bewaren :-).
Dus mijn armband komt rechts.
Simpel opgelost :-).
Aan de bruidjes die switchen van ring van linkerhand naar rechterhand.
Pas op voorhand jullie verlovingsring want normaal is de linker ringvinger een andere maat dan de rechter ringvinger....

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik12-7-2013 21:12:19

Ik draag zowel mijn armbandje als mijn verlovingsring rechts. Het is wel een heel fijn armbandje...Less is more

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 22:39:01

IK DRAAG MIJN VERLOVINGSRING LINKS....da blijft daarr omdat ...dat verloofd worden mijn hart raakte...mijn trouwring komt rechts en ook de armband,ik draag nooit een horloge;zeker die dag niet om dat die voor mij tijdloos moet zijn! En er zullen mensen genoeg de tijd bijhouden!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-7-2013 8:30:39

Ik heb net als Krista een mooie horloge gekocht en draag deze links. Ik kan er toch niet zonder. (niet omdat ik de tijd moet weten, maar omdat ik het een vreemd gevoel vind zo zonder uurwerk)
Ik had eerder rechts een armband maar bij de eerste pas bleek dat het toch niet dat was, dus ik die maar achterwege gelaten.

Mijn verlovingsring blijft rechts.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...