Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

playlist liedjes na de viering

12-7-2013 10:53:15
Hallo bruidjes

Na onze viering in de feestzaal krijgen de mensen nog een glaasje aangeboden.
Ik zou dus een playlist met liedjes willen samenstellen van een uur, anderhalf uur zodat er wat leuke achtergrondmuziek is.
Ik denk zo aan de stijl van Odis Reding, Marvin Gaye, Alicia Keys, Frank Sinatra, Seal... dus zowat swing- en soulachtig. Moet niet allemaal oude muziek zijn, daar denk ik nu toevallig aan, mag ook recent zijn.
Iemand leuke suggesties?

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 580

candy
20-7-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:10:04

ik heb de cd van mnm love songs The wedding edition vol.3
en die kan je ook gewoon laten af spelen zijn 3cd
cd 1- diner music
cd 2- openingsdanser
cd 3 party time

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:26:31

Leuke muziekkeuze Vanessa! Misschien zijn de muzikanten onder het motownlabel ook wel jouw ding: Stevie Wonder, The Jakcson 5, Lionel Richie enz.
Als je wat meer jazzachtig wilt vind ik de muziek van het album Kind of blue van Miles Davis nog wel geschikt als achtergrondmuziek. Mag het wat meer funky vind ik Wizards of Ooze een topper. Ook St. Germain vind ik leuk als achtergrondmuziek.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-7-2013 11:39:05

Super Jente! Ja motown is geweldig. Mijn papa is een grote motownfan dus ben ermee opgegroeid :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-7-2013 23:58:27

Norah Jones Diana Krall Five for fighting

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...