Terug naar overzicht
Hmm, da's vreemd. De Bebat (niet debat ) bijdrage is 0,1239 per batterij. Dus voor 250 stuks zou dat 30,98 euro zijn, dat is niet echt een verdubbeling van de prijs hé. Ben je zeker dat je die mevrouw correct verstaan hebt? Als ze je een andere (duurdere) bijdrage willen aanrekenen voor die batterijen, moet je ze even wijzen op dat door de overheid vastgelegd tarief.Het is overigens een milieuheffing, omdat batterijen vervuilend zijn. Die bijdrage dient om lege batterijen te recycleren.
Hey Gitte, natuuurlijk bebat! hihi... foutje van mezelf! Ik vroeg haar nog of dit dan een verdubbeling was,en dat bevestigde ze toch! Ik heb ondertussen iemand gevonden in Nederland die ze wil bestellen! Zo hoef ik gn extra kost te betalen! Allesinds bedankt om mijn foutje te verbeteren! :-)
Hey Liesbeth, zou ik je mogen vragen hoe je bij deze site besteld hebt?Er zitten toch leuke spulletjes tussen. Ik heb echter gelezen dat je als particulier niet kan bestellen...Hoe hebben jullie dit probleem opgelost?Groetjes!