Terug naar overzicht
hallo,Ik was vorig jaar getuigen voor mijn beste vriend en had een "ringeding" gemaakt voor hun. :-)Ik had een kistje gekocht (bij blokker) en daar een kussentje in gemaakt in ivoor satijn, daarop had ik 2 kleine zwarte dasjes (stropdas, kravat :-) ) genaaid(het was een mannenkoppel :-) )langs de dasjes elk de beginletter in strass steentjes , en de ring werd eigenlijk over de das geschoven.als het kistje dicht was, kon je op de deksel 4 foto's plaatsen, daar had ik hun namen gezet, en liefde is ....trouwen op 12-12-12 en als je de kist open deed(aan de binnenkant deksel) had ik foto's geplaatst van mijn 2 zoontjes (petekindje van hem) in hun bruids outfit , al spelen met een ring, en kussend .Hij wist niet wat te verwachten, en toen mijn zoontje de ringen naar voor bracht en dat kistje zag , werd hij er heeeel stil van (eerste traantjes van de dag was een feit)iedereen is mij komen zeggen dat het zooo mooi was en origineel, nu hebben ze het nog als bewaar doos, waar de kaartjes en gastenboek in ligt.als je me je mail adres geeft dan stuur ik wel een fotoje door :-)Nu trouwen we volgend jaar zelf en weet nog niet wat te doen met de ringen hahahgroetjesWendy :-)
Wij hebben de ringen aan een ballon gehangen die ons zoontje dan tot bij ons kon brengen!
Oh, dat klinkt super wendyHey schattebol,wij hebben hier in t dorp bij Savanna een heel klein juwelendoosje gekocht in de kleur van mijn oudste dochter haar kleed.Zij brengt de ringen naar voor.Succes met iets origineels te vinden...X
Wij hebben voor de bruidskindjes een soort stok met ballonen aan en daarin zitten ook de ringen verwerkt. Vond het wel iets leuks voor de kindjes. Dan hebben ze iets om mee te spelen achteraf en ze moeten er niet voorzichtig mee zijn.
Wij hebben een me to you beer gekocht en daar gaan we de ringen aan bevestigen. Mijn metekindje (bruidskindje) gaat dan die beer dragen.
Onze 2 zoontjes hadden elk een witte roos, met daaraan de ringen vastgemaakt, die ze dan naar voren brachten.Heel mooi. Als jullie bruidskindjes hebben is dit een mooi alternatief misschien?
leuke ideetjes, ik zoek ook iets anders dan een ringendoosje zodat mijn beide zoontjes bv elk een ring kunnen dragen :)
Waarom geen twee ringendoosjes. Bij xenos hebben ze heel leuke kleine houten doosjes. Wat kant iverheen of stof van je jurk en klaar
Mijn papa is overleden en we proberen hem er toch zoveel mogelijk bij te betrekken. Hij was dakwerker van beroep en daarom heeft mijn broer in leisteen een houder gemaakt om de ringen aan te bevestigen. Keilief, mijn broer gaat nog eens een softie worden :-)
Heyhey, bedankt voor de leuke tips en reacties! @ jessie, jammer dat je papa er niet meer is, maar echt een topidee! @ wendy het jouwe is echt ook leuk hoor! @ sofie aan ballonnen had ik ook al gedacht, omdat we er in de zaal ook al mee gaan werken, maar om deze hoog te laten houden moet je al met helium gaan werken en zie het niet zitten zo onhandig als we zijn om onze ringen te laten gaan vliegen, ook als mijn petekindje deze zal brengen kan er het een en ander gebeuren :D @ Kathleen, een houten doosje past niet echt met ons enne mijn man en ik zullen geen kleed dragen dus dat zal al zeker niet gaan @ schattebol & Eveline, we hebben idd wat leuks gevonden. Dankzij jou Eveline gaan we inderdaad wat 'speciaals' met rozen doen, aangezien mijn hubby een bloemist is is het vrij logisch (dat we daar niet eerder aan gedacht hebben) dat we met rozen gaan werken. Als de ringen hier dan ronduit zijn ga ik mijn petekindje deze rozen nadien naar onze getuigen laten brengen, zodat ze nog een extra aandenken hebben aan onze mooie dag! Bedankt allemaal! :D x
Wij hadden een vilten ringenbloem laten maken dat ons bruidskindje vasthield.www.deviltenbruid.nl Zij heeft eentje in de kleuren dat wij wouden gemaakt ;-) groetjes
wij hebben een wit hart van hout gemaakt met daar de namen en datum ingebrand en daar komen de ringen op dat een meisje dat we goed kennen naar ons zal brengen.als je een foto wil zien kan ik die wel doormailen Krisjill8289@gmail.com