Terug naar overzicht
Ik had geen corset dit was al ingewerkt in mijn kleed.Voor een rode loper, bij ons in de Brico hebben ze er, weet wel niet meer juist de maten, prijs viel goed mee.
Sarah, iets verder op het forum staat een lijstje van een bruidje dat op 29 juni is getrouwd. En zij had vanillestokje te koop. Waar onder een onder rok en rode loper. Het is een bericht van Smile. Veel succes. Liefs Caroline
hoi hoi, ik heb inderdaad een rode loper tekoop en een onderrok heb ik ook nog liggen. korset ook nog als je wil ... want die doe ik toch niet meer aan. ik vond da ni te warm ... groetjes
Ok bedankt allemaal :-) . Omdat je zoveel reactie had dacht ik dat alles al weg was :-). Heb je ze allebei nog (de rode lopers) en de prijs was 50€ he en hoe groot is de omtrek van je onderrok? En is het een gewone rechte zonder frules? Dank u ;-)
heb nog 1ne loper... De kortste. Geef even je mailadres dan mkail ik je foto vd onderrok.
sarahilias@hotmail.com bedankt
Hallo Sarah,bij Het Bruidsparadijs te Merksem (Antwerpen) kan je rode lopers eventueel huren (moest het nog nodig zijn) ;-)b.v. 5m x 1m = 25 euro // 10m x 1m = 37 euroOok onderrokken in allerlei formaten kan je er bekomen.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be