Terug naar overzicht
Hallo Laura, ik volg even mee want wij overwegen ook een viering met Huis van de mens. Mijn mailadres is inne@msn.com
Veel te volgen valt er wel nog niet é :-) Spijtig :(
Wij werken voor ons huwelijk met het huis van de mens! Tot nu toe enkel positieve dingen over te zeggen. Ze luisteren echt naar wat we te zeggen hebben en hoe wij ons huwelijk zien. Ik kreeg al enkele versies doorgestuurd en ze worden steeds beter! Op een ander huwelijk hadden we het 'geluk' al eens te kunnen proeven van dergelijke plechtigheid. Heel persoonlijk en supermooi! Ik ben blij dat ik voor hen gekozen heb. Ons huwelijk zal er uitzien zoals wij het altijd gewild hebben, persoonlijk maar zonder te veel tralala errond...
Hey saskia , Blij om te horen dat je er zo een positieve ervaring mee hebt. Zou ik jullie versie mogen krijgen om er eens een beeld van te krijgen? Als je het liever na detrouw stuurt, geen probleem groetjes, laura
Wij zouden voor ons huwelijk in mei volgend jaar ook willen werken met Huis Van De Mens. Hoe lang op voorhand moet je hun eigenlijk 'reserveren'?
Laura, ik mail je het graag door! Heb ik wel even een mailadres nodig xDGreet, normaal spreken zij van een 6 maand op voorhand, maar wij hebben pas in april beslist om te trouwen, en wij trouwen over een maand, en dat lukte ook nog perfect!
Oké, émailadres even niet gezien! Komt in orde xD
Hoi Siska, zou je het voorbeeldje ook naar mij willen sturen a.u.b? (inne@msn.com). Thx
Wij werken ook samen met het huis van de mens! Zijn er zeer tevreden van! Een aanrader!
Hey Caro, Mag ik eventueel jullie vieringboekje ook even inkijken?? Groetjes Laura
Wij werken zonder boekje...
Wie graag boekje na mij ook doorstuurt :D zou graag al even inkijken, wij gaan ook trouwen via huis van de mens :D ons mailadres ronsseg@hotmail.com
Gisteren de knoop doorgehakt en wij gaan ook een viering ineen steken met het huis van de mens. Zou ook graag even zien hoe het er juist aantoe gaat. Voorbeeldje mag ook altijd doorgestuurd worden: tha.nextwifey@hotmail.com