Terug naar overzicht
Wij hebben ook een busje van de feestbus uit Tielt. Ik denk dat de meesten ongeveer die prijs vragen. Oldimerbussen moeten vaak gekeurd worden en hebben hoge onderhoudskosten, vandaar deze prijs.
hey hey ik heb ook net ons vervoer geboekt en ik ben uitgekomen bij retro ceremonie wagens die zijn echt vrij goed van prijs en die hebben bussen ook in de garage staan zeker eens de moeite om op hun site te gaan kijken grts tania
hey!wij hebben gekozen voor een oude Amerikaanse gele schoolbus. Deze is voor ons beschikbaar voor 5u vanaf dat de bruidegom wordt opgehaald tot het einde, je kan ook nog altijd bij vragen, maar normaal gezien komen we ermee toe. De bus heeft een bar aan boord en ook feestverlichting met DJ. Het voorziet ook voor de receptie (dus tafeltjes, stoelen, parasols, ...) en de chauffeur (de baas) neemt ook foto's. Dit alles hebben wij voor 850 euro. Wij hebben gekozen voor een bus omdat het ons goedkoper uitkwam dan een hele reeks ceremoniewagens te huren die je vaak maar voor 2u à 3u hebt voor al een redelijke grote prijs. We zijn met ongeveer 16 personen dus daarmee hadden we snel beslist :-) Bij de eerste kennismaking hebben we de bus mogen bezichtigen in een loods in Kerksken (Aalst) en de baas heeft alles uitgelegd en ook de verlichting en muziek eens aangezet om een goed beeld erover te krijgen.Dit is de site http://www.partybusjes.be/ hopelijk vinden jullie de ideale bus bij de zoektocht :-)
Hallo Carolina,misschien kan je eens kijken op de website van www.bruidsparadijs.be. Onder "Vervoer" vind je een hele collectie old-timer bussen, mét prijzen en voorwaarden. De bussen starten reeds vanaf 595 euro. Eventueel vraag je een offerte aan, dat is zeker geen probleem!Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be www.antique-auto.be www.hetbruidshuis.be
ok bedankt allemaal! ik laat jullie zeker weten wat het geworden is :-)