Terug naar overzicht
http://www.forlovers.be/ Het bekendste magazine is For Lovers.Indien ik mij niet vergis, zijn er 2x uitgaves per jaar.In de Carrefour in Sint-Kruis heb ik er onlangs nog zien liggen.grtz
In krantenwinkels en carrefour!
in de grotere standaardboekhandel heb ik er 3 zien liggen,forlovers,bruid en bruidegom en de 3de weet ik de naam niet meer va,.... forlovers vond ik wel iets minder dan de bruid en bruidegom.
je vind er inderdaad in bijna elke dagbladhandel!Maar ik vind ze persoonlijk heel duur, en in bijna alle magazines staat heel veel reclame en bijna altijd hetzelfde in...Ik zoek voortaan alles op internet...
Heb tijdschriften gevonden in onder ander krantenwinkel en standaard boekenhandel, maar inderdaad ze hebben het niet in elke winkel. En zoals Debora zegt, er staat zeer veel reclame in en in elk boekje staat bijna hetzelde. Op het internet vind je betere inspiratie vind ik persoonlijk!
wij nemen altijd " bruid en bruidegom " een magazine dat om de 2 maanden uitkomt en in iedere boekhandel zou moeten te vinden zijn misschien kunnen ze het bestellen voor jou ?groetjes
In Delhaize vind ik er ook af en toe soms..
Hallo Jan,je hebt in België 3 bruidsmagazines nl.For Lovers dat uitkomt in september en januari, Bruid & Bruidegom dat 4x per jaar verschijnt en Loving You dat ook zeker in september/oktober uitkomt en misschien ook nog eens in januari.Voor de nieuwe bruidsmagazines ga je nog even geduld moeten uitoefenen ;-)Op de nieuwe (en vooral op de oude) website van Het Bruidsparadijs te Merksem vind je ook heel wat foto's en informatie terug. De folder die we uitdelen in Het Bruidsparadijs is al een klein bruidsmagazinetje op zich (76 pagina's dik). Hierin vind je informatie/foto's over bruidsjurken, trouwkostuums, bruidslingerie, trouwschoenen, haaraccessoires, ceremonieauto's en -bussen, gastenboeken, huwelijkskaarsen, spaarpotten, ringhouders, enz. enz.Nog heel veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be