Terug naar overzicht
supermooi!!!!
Amai Marieke, gewoonweg prachtig !!!!!! :-))))
mooie foto's, veel geluk samen xx
Heel mooi gedaan Marieke!!!! Super mooie foto's. Hopelijk horen we je hier nog af en toe terug.... Liefs Caroline
Echt prachtig, jullie zagen er stralend uit. Veel geluk samen!
echt om bij weg te dromen heel erg mooi!!!
Ziet er een hele mooie en leuke dag uit.Daar tekenen we hier allemaal voor denk ik ;-).Veel liefdesgeluk in jullie huwelijk XxGroetjes, Krista
Prachtige foto's!!!
Marieke, ben zo benieuwd wat er van drankje in die leuke flesjes zat :-)
Dag Marieke , jullie hebben supermooie foto's .jullie zijn dan ook een prachtig koppelje hebt mooie grote ogen en had een prachtig kleedje aan en wie was dat mooie blonde meisje , met haar prachtige oogjes ? is dat jullie dochtertje ? in ieder geval , bedankt om dit met ons te delen , en heel veel huwelijksgeluk toegewenst .hopelijk kom je hier op het forum nog eens piepen groetjes
ooh Marieke,mag ik nog eens onbeleefd zijn en je de vraag stellen waar je jullie ceremoniewagen te voorschijn hebt gehaald?Ik ben echt op zoek naar die bruidswagen :-)Ps ik kan er nog altijd niet van over hoe mooi jullie trouw wel niet was ! Knap gedaan hoor!
hey MariekeComplimenten hoor, echt een superfilmpje!Heel veel succes & geluk nog hoor!enne lekker jullie eigen zin blijven doen hoor!
Bedankt lieverds! @Margot onze wagen kwam van bij LPP Pauwels ceremonievervoerhttp://www.ceremonielpp.be/?gclid=CIaguYjfs7gCFSGWtAodO... @Sara daar zat homemade lemonade in van pompelmoes :) Echt suuuperlekker.@Brigitte dat is mijn metekindje, wij hebben nog geen kindjes :)
Marieke, prachtige foto's! Mag ik vragen wie jou fotograaf was?En proficiat he!! :-)Groetjes.
@Ilse Jesse Willems was onze fotograaf. Zalige vent! http://www.jessewillems.be
Héél mooi Marieke!! En wij hebben ook Jesse Willems, can't wait!!!! :-)))
oh zo leuk dat verslag op lovely day!!jullie hebben echt prachtige foto's!! een mooie weerspiegeling van een droomdag!!blijf nagenieten...en veel geluk voor de toekomst!groetjesSandra
Dag Marieke, Echt heel mooi! Ik hoop dat die van ons er ook zo mooi zal uitkomen. Ik vroeg me af of je je fotograaf zelf die 'photobooth' hebt laten bemannen of was dit via een andere weg?
@marjan onze fotograaf heeft dat gedaan. Voor een uurtje of twee.