Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel schuimwijn, wijn, fruitsap voorzien?

1-12-2006 11:24:51
Wij zorgen zelf voor de hapjes en de drank voor de receptie. We nodigen 150 volwassenen, en 50 kinderen (waaronder ook hele kleintjes) uit. Niet iedereen zal komen veronderstel ik. Nu vraag ik me af hoeveel schuimwijn, en eventueel ook witte en rode wijn ik moet voorzien. Of zouden jullie de rode wijn laten? 't Is op 9/6/2007, dus er zal ook water en cola voor de kindjes geserveerd worden. Hoeveel flessen reken ik daar voor?

Dank voor jullie hulp!

Kristine
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1182

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik1-12-2006 11:59:19

Hoi Kristine,

Wij trouwen op dezelfde datum!
Als je je drank bij een brouwer bestelt, kan hij meestal op basis van het aantal gasten ongeveer berekenen hoeveel je nodig hebt.

Veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

mariska
7-4-2006
 Meld misbruik1-12-2006 20:29:23

hoi...
ben jij dezelfde persoon van op zappy???
gr

Kristine
9-6-2007
 Meld misbruik2-12-2006 6:31:22

Hey Mariska, inderdaad!

mariska
7-4-2006
 Meld misbruik2-12-2006 22:10:56

toevallig... ik ook... zelfs die van die uitgebreide... :o)
als je foto's wil zien van ons dan vind je ze op dit forom onder de rubriek foto's (logisch niewaar) een post op 1 mei met als onderwerp foto's...
groetjes en nog eens proficiat!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...