Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar kan ik een tiara kopen?

15-7-2013 11:15:01
Hallo iedereen!

Met nog maar 25 dagen op de teller beginnen de laatste loodjes te wegen en de 'kleine' zorgen blijven over. Zo ben ik nog op zoek naar een tiara. Heeft iemand een idee waar ik er 1 kan kopen? Ik zou die graag in het echt zien/passen en niet zomaar op het internet kopen....

Alvast bedankt!

Groetjes,

Linn

Linn
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1038

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik15-7-2013 11:21:39

Daar heb ik ook even naar gezocht. :)

Ik heb de mijne een paar weken geleden in het Bruidsparadijs gekocht, in Merksem. Ik weet niet vanwaar je bent, maar daar hebben ze wel wat keuze! Ik had ook geen zin om online iets te bestellen, dus ben toch maar even tot daar gereden. :) Je kan alles passen, en hem meteen meenemen.

Groetjes!

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik15-7-2013 13:35:58

In Heusden-Zolder zijn een paar bruidswinkels waar je dit ook vind

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 5:24:53

Misschien in de winkel waar je je jurk gekocht hebt?

Marita

Meld misbruik18-7-2013 16:30:11

Hallo Linn,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) hebben we inderdaad een vrij grote collectie tiara's en andere haaraccessoires.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...