Terug naar overzicht
Kan je mss niet best wachten tot iets voor je trouw. Tis laat zomer geworden. Mss blijft het wel lang zomer. En aan gezien jij begin september trouwt zou ik er van uit gaan dat het nog wel mooi weer is. En anders zou ik gewoon ne mooie witte of gekleurde sjaal kopen. Zone hele grote dat je kan open doen en je schouders ermee bedekken... Liefs Caroline
Hey MargotWij trouwen dezelfde dag als jullie en ik ga er toch vanuit dat het mooi weer gaat zijn...heb dus zelf niet gezocht naar sluier of bolero.We gaan enkel voor de foto's echt buiten zijn dus moest het weer wat minder zijn dan is het even tanden bijten In Heusden-Zolder in de bruidswinkel zijn wel sluiers en bolero's en ik denk niet duur want ik ben er gisteren schoenen gaan kopen en heb 35euro betaald.
Hey Peggy,Kan je mij het adres van die winkel geven? Hebben ze mss ook een website?Sorry voor het inbreken Margot! :-)
Aselin heeft geen website...hier mijn schoenen gekocht.En bij Sposa heeft mijn vriend zijn kostuum gekocht...deze heeft wel een website maar staat ni echt iets op.Deze heeft ook een schoenwinkel Happy...hebben de schoenen voor onze dochter daar gekocht.Ze liggen allemaal op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder.En als ik me niet verhis is er nog een derde bruidswinkel.
Héél hard bedankt! Dan ga ik eens bij Aselin kijken! Is er veel keuze? En valt de prijs mee, want jij hebt precies toch een goeie koop kunnen doen :-)
haa super :D ik ga toch eens gaan zien ..ja mooi weer denk ik ook wel dat het zal worden , maar het is meer omdat ik beetje complexen heb met mijn boven armen :D drm wou ik eens zien met een bolero hihi ,
denk wel dat er wat keuze is en dat de prijs gaat meevallen...bij beideEn bij beide even vriendelijk.Als ik nog assecoires nodig heb ga ik daar eerst kijken...juwelen of haarassecoires
Ik heb deze bolero gekocht voor op m'n jurk:http://www.suitsyouwell.nl/dames-gelegenheidskleding/bolero-s/818/bolero-wit-kant En die draag ik nu ook nog na de trouw. :-) 't Is een beetje stretch-stof, dus heel makkelijk. Ze hebben het in het wit en in gebroken wit.