Terug naar overzicht
Oh Iris,ik begrijp heel goed dat je het ns van je af wil schrijven.Hopelijk hebben je kids een goed afweersysteem.Voor jezelf het is nog 5 dagen, dat gaat zeker over zijn.Positief denken meiteke...Ge gaat er stralend uit zien.Dikke kus en knuffel X
Spoedig herstel en veel handen en handjes wassen :) met warm water en zeep !
Ai ai! Ga duimen dat je er vlug door bent! En hopen dat de kindjes en je aanstaande het niet hebben.Veel beterschap!
Veel beterschap! Zal wel over zijn zaterdag. Troost je ik heb op mijn trouwfeest moeten overgeven (ook niet wat ik in gedachten had) maar zelfs dat heeft de pret niet al te veel bedorven.
Gelukkig geneest zoiets "relatief" snel... Bekijk het positief: verplichte rust voor de trouw :) Ik duim voor een snelle genezing, zaterdag wordt onze dag meid!!
oh Iris wat erg voor je, ik heb hier namelijk erg vaak last van en "enterol" (een middeltje om je flora te herstellen) helpt hier super goed voor! Hopelijk ben je snel weer beter en wordt het een fantastische dag voor jullie!! De weergoden staan alvast aan jullie kant! Ik wens jullie een schitterende trouwdag toe!!