Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen met nog 444 dagen??

16-7-2013 13:11:35
Hallo allemaal!
Gestart op 839 dagen, ondertussen staan we op 444 :-p Al goed geslonken die dagen... We hebben al heel wat in orde maar wat kunnen we nu nog doen?
In orde:
- Kapel
- Live muziek
- feestzaal
- feestflitser geboekt
- fotograaf
- ceremoniemeester
- afspraak om naar vervoer te gaan kijken
Wat kunnen we nu nog al doen? Ik heb vakantie maar mijn vriend niet dus ik kan gerust vanalles beginnen maar wat ... ??? :D HELP

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 801

Lieve

Meld misbruik16-7-2013 13:51:58

Misboekje? Pastoor contacteren? Datum en uur voor de burgerlijke plechtigheid vastleggen? Voor ringen gaan kijken?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-7-2013 13:58:30

misboekje ben ik idd ook al mee bezig. gemeentehuis kan max 1jaar op voorhand en daar moet mijn partner bij zijn, voor ringen gaan we kijken in Turkije :)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 14:02:23

Genieten van verlof begot!
Je hebt nog tijd zat! Doe alles rustig en op je gemak. En neem regelmatig tijd voor jezelf, zeker in de laatste twee maand voor de trouw!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik16-7-2013 15:24:43

Eventueel decoratie maken? Voor thuis, aan de voordeur of tafeldecoratie voor het avondfeest indien je dit zelf moet doen?

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik16-7-2013 16:08:13

Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die goed op voorhand begint :)
Ik heb ondertussen al mijn zaal geboekt, de getuigen gevraagd, overal gekeken hoe en wat ik wil (ik weet echt bijna alles al) offertes aangevraagd en natuurlijk ook een dagplanning en budgetplan opgemaakt... Er zijn zo veel van die kleine dingen die je zou vergeten, maar die je nu al kan doen :) Zoals ook bijvoorbeeld de gastenlijst opstellen, adressen verzamelen, etc.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-7-2013 16:12:00

Heb men ventje de opdracht gegeven om platen mee te brengen :D Kan ik me daar al wat op uitleven :-) Thx girls!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 16:23:06

Openingsdans zoeken, stijl van uitnodigingen bekijken... Allemaal al heel vroeg, maar als je er graag mee bezig bent, kan dat allemaal.

Wij hebben nog maar tien dagen en zijn nog altijd aan het twijfelen over welke openingsdans! :-D Maar ik maak me er geen zorgen over, we hebben verschillende leuke liedjes die allemaal kunnen, dus er komt nog wel eentje uit de bus. We moeten zelfs ook nog aan onze tafelschikking beginnen... Maar we zijn in alles last minute mensen, ik had dit voorspeld. Nog niet echt stress eigenlijk, gek genoeg.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik16-7-2013 18:09:11

mij helpen :-) hihi

neen geniet van je verlof! het is stralend weer dus neem wat tijd voor jezelf!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...