Terug naar overzicht
Misboekje? Pastoor contacteren? Datum en uur voor de burgerlijke plechtigheid vastleggen? Voor ringen gaan kijken?
misboekje ben ik idd ook al mee bezig. gemeentehuis kan max 1jaar op voorhand en daar moet mijn partner bij zijn, voor ringen gaan we kijken in Turkije :)
Genieten van verlof begot! Je hebt nog tijd zat! Doe alles rustig en op je gemak. En neem regelmatig tijd voor jezelf, zeker in de laatste twee maand voor de trouw!
Eventueel decoratie maken? Voor thuis, aan de voordeur of tafeldecoratie voor het avondfeest indien je dit zelf moet doen?
Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die goed op voorhand begint :) Ik heb ondertussen al mijn zaal geboekt, de getuigen gevraagd, overal gekeken hoe en wat ik wil (ik weet echt bijna alles al) offertes aangevraagd en natuurlijk ook een dagplanning en budgetplan opgemaakt... Er zijn zo veel van die kleine dingen die je zou vergeten, maar die je nu al kan doen :) Zoals ook bijvoorbeeld de gastenlijst opstellen, adressen verzamelen, etc.
Heb men ventje de opdracht gegeven om platen mee te brengen :D Kan ik me daar al wat op uitleven :-) Thx girls!
Openingsdans zoeken, stijl van uitnodigingen bekijken... Allemaal al heel vroeg, maar als je er graag mee bezig bent, kan dat allemaal. Wij hebben nog maar tien dagen en zijn nog altijd aan het twijfelen over welke openingsdans! :-D Maar ik maak me er geen zorgen over, we hebben verschillende leuke liedjes die allemaal kunnen, dus er komt nog wel eentje uit de bus. We moeten zelfs ook nog aan onze tafelschikking beginnen... Maar we zijn in alles last minute mensen, ik had dit voorspeld. Nog niet echt stress eigenlijk, gek genoeg.
mij helpen :-) hihineen geniet van je verlof! het is stralend weer dus neem wat tijd voor jezelf!