Terug naar overzicht
Wij betalen een vast bedrag van 9euro pp, daarin is de drank tijdens het avondfeest inbegrepen en de frisdranken aan tafel. De wijn aan tafel wordt apart berekend...
hallo!wij betalen 20 euro per persoon maar daar zit al de drank in vanaf het begin om 19h totdat het feest gedaan is. Ook al de alcholische dranken zitten hirbij inbegrepen.groetjes Cathleen
Wij betaalden een forfait voor alle dranken, inclusief wijnen, van begin feest tot einde van 15€ per persoon.groetjesKatrien
Hoi AnneliesVoor onze receptie gaan we een forfait nemen: voor de eerste receptie is het 14 euro/pers. (90 min.) en voor mensen die voor het avondfeest komen is het 7 euro/pers. (max. 60 min.)Tijdens het maal hebben we een menu gekozen waar in de prijs de waters, de wijnen en koffie met versnaperingen inbegrepen zit.De dranken na de maaltijd is de prijs 11,50 euro/pers (geen sterke dranken en champagne).Ik hoop dat je dat helpt?Groetjes en succes nogVeroniek20 07 2007
15 euro per persoon. Alles inbegrepen gedurende zeven uur (20-3 uur). Daarna per consumptie, maar daar weet ik de prijs nu niet zo van uit mijn mouw.
Hey annelies,Wij betalen 18,95 euro per persoon, voor 8 uren, en daar is alles inbegrepen: champagne, wijn, frisdrank, koffie,... Zowel voor receptie, avondfeest als na het eten. Met vriendelijke groetenJona
Hey,Bij ons zat de drank bij de receptie en het eten inbegrepen in de prijs van het diner.Maar voor het avondfeest was het 9,50 € per man (drank + bediening inbegrepen). Dit was frisdranken, wijnen, fruitsap, koffie, bier. Maar geen sterke drank, omdat wij hebben gekozen dit niet te laten serveren.Groetjes,Christine