Terug naar overzicht
ik ben er twee keer geweest voor een seminarie van mijn werk. Bediening is goed, maar vind de indeling zo raar. Natuurlijk is er een prachtige binnenkoer waar je bij goed weer de receptie kan geven, en het gedeelte die er op uit kijkt vind ik ook wel mooi. Binnen zelf vind ik het nogal donker en allemaal hoekjes en kantjes, zodanig je niet echt het gevoel hebt samen te zijn. Als ze jullie in die ene zaal wil zetten vrees ik dat jullie op elkaar gaan zitten als sardientjes. Enfin dat is mijn mening hé. Van welke streek ben je ? Wij wonen in ronse en geven ons feest in alta ripa. Groetjes evelyn
Hey!ik en mijn toekomstige zijn ook naar het hof van Nassau geweest, maar wij waren wat teleurgesteld qua prijzen. We hebben ook meningen gehoord van anderen die daar eerder een feest hadden gegeven en die waren niet zo tevreden. Dus wij hebben gekozen voor De Zilverreiger te Oosterzele. Zeer mooie locatie, grote zaal !! ze kunnen tot meer dan 250 mensen ontvangen. Wij zijn met ongeveer 140 personen. Ze zijn echt vriendelijk en helpen ook met kiezen van de menu (ze zijn wel eerlijk ;-) ). De tuin is echt mega mooi, ideaal voor de receptie buiten met het mooie weer. Je krijgt ook heel wat informatie bij de eerste kennismaking. Wij trouwen volgend jaar in mei. Onze ouders waren daar ook al geweest voor oa huwelijks- communiefeesten en waren zeer tevreden van bediening als ook van het eten. Voor ons zal het een verassing worden en hopelijk ook een hele leuke ervaring ;-) Maar je moet een zaal kiezen waar je bij het binnenkomen zegt: dit wordt het!!