Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stressmoment :-S

16-7-2013 17:59:08
Het klinkt mss raar, mss gewoon.
Hier staan nog 23 dagen op de teller.
De stress slaat momenteel toe maar niet t.o.v. ons huwelijk.
Ik zie jullie al verbaast kijken.
De stress is er omdat ik overmorgen, ja de 18 de juli jarig ben en zoals ze zeggen een nieuwe voordeur ga krijgen...
Ik heb juist een heerlijk massage geboekt.
Hopelijk gaat dit de stress wat wegnemen.
' s morgens wil ik lekker uitgebreid ontbijten met mijn 2 dochters.
Ik heb de dag van mijn verjaardag vrij genomen, maar mijn oudste dochter is jobstudent bij ons en moet de hele namiddag werken.
Dus gaan we 's avonds niets speciaal doen.
Zaterdag komen onze beste vrienden en onze dichtstbijzijnde familie wel iets drinken, dus we laten het toch niet zomaar passeren.
Ik ben wel nieuwsgierig of ze komen sieren, ik hoop eigenlijk van niet ...
Dus bij deze ben ik de stress een klein beetje van mij aan het afschrijven en wou ik het ff met jullie delen.
Lieve groetjes, Krista X

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 936

bianca
30-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 18:27:19

alvast een dikke proficiat met je verjaardag!!!

bianca
30-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 18:27:55

wij zijn dan 3jaar officieel te samen.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik16-7-2013 18:31:33

Hey Krista, Ik veronderstel dat je met die nieuwe voordeur 40 bedoelt? :). Wat maakt het allemaal uit op papier he, het is maar hoe je jezelf voelt :). Ik zou zeggen geniet gewoon van je dag met je dochters en zaterdag met de vrienden enzo! Genieten van het leven moet je doen en niet stilstaan bij dat cijfer. Alvast proficiat met je verjaardag!

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 18:42:31

Hey Krista,

Alvast gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!
De massage zal je deugd doen en geniet er maar van.
Het zal zaterdag wel een leuk feestje worden en een beetje versiering kan geen kwaad he...

Lieve groetjes
Agnes
xxx

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik16-7-2013 19:12:27

oh 30?? ;-) (hou het daar maar lekker op)
wijsheid komt met de jaren, dus het wordt alleen maar beeeter en beeeter en beeeter... en tenslotte: het is een goede reden om alvast te feesten (en te proeven van hoe zalig feesten kan zijn) en over 10 jaar zeg je hoogstwaarschijnlijk "had ik me daar toen maar niet zo druk over gemaakt" ;-)

dus geniet lekker van elk moment dat je gegund is ... en van de zon die je zomaar cadeau krijgt op je verjaardag!

proficiat alvast ;-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 19:43:34

Proficiat! Ik heb vorig jaar ook enorm opgezien tegen de 40. Maar de dag zelf was dat volledig weg. Ik had meer iets van ik mag er nog wel zijn en het gaf ook een relax gevoel van: ik kan me dat nu wel permitteren...
Mijn vroegere poetsvrouw had ook gezegd tegen mijn man toen we nog niet verloofd waren: je moet je haasten want eens ze 40 is sta je met een oude vrouw op de foto's... Ik toch een jaar lang wat gespannen mijn rimpels in het oog gehouden... Maar ik zag er stralend uit !!! Voor jou zal dat zeker ook wel zo zijn!!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-7-2013 19:54:42

Lieve schat, maak er maar een goeie soigneerweek van. Je bent zo oud als je je voelt en als ik jouw berichtjes hier lees, ben je nog een frisse kip sjattie! Alvast een dikke zoen voor onze jarige kapoen.

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 20:18:33

En toch zie je er fris en jong uit en zoals de rest hier al je bent zo oud zoals je je voelt en volgens mij is dat dus als een jonge, opgewekte, zelfbewuste, zelfstandige vrouw. Proficiat!!!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik16-7-2013 20:39:29

Ik ben er ondertussen al 41, nooit getrouwd geweest en hoewel ik niet onzeker overkom en er best ook nog mag wezen, heb ik al nachten wakker gelegen van het feit dat ik ook al rimpels heb

Gaat dit wel mooi zijn op foto ? Ben ik niet te oud om te trouwen in het wit ? Gaat mijn vriend me wel mooi vinden ? Had ik niet beter een korte jurk genomen, iets dat beter past bij mijn leeftijd ? Pfff gek word ik van mezelf.

En dan een puberende zoon van 15 in huis die me een oude taart noemt die nog gaat trouwen

Brigitte

Meld misbruik16-7-2013 20:54:03

hallo krista ,

allereerst een dikke proficiat met je verjaardag !
tussen je 30 en 45 jaar voel je u het allerbeste , dus nog heel lang om te genieten zou ik zeggen , daarna voel je jezelf maar zo oud of zo jong als je zelf wil !
geniet alvast met gezinnetje
bij onze dochter is het nog maar 17 dagen op de teller
ik kan je vertellen dat het elk moment spannender wordt , onze dochter wordt blijkbaar met de moment rustiger , ik daarentegen , de mama , wordt met de moment
gevoeliger , als ik er nog maar aan denk krijg ik al rollende traantjes
ben zo gelukkig voor haar en haar lieve schat , je krijgt er een schat van een zoon bij , maar het is toch ook een beetje loslaten
een nieuw hoofdstuk kondigt zich aan ,
amai denk dat ik maar héééél veel zakdoekjes zal meenemen , want anders kom dat echt niet goed
groetjes
brigitte

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik17-7-2013 7:21:32

2feestjes kort op elkaar!

Geniet van je verjaardag en van je relaxmomentje, en hopelijk wprd het gewoon een toffe ipv een stressy dag.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik17-7-2013 12:39:55

Thx iedereen,
is toch fijn ff je hart te kunnen luchten en het van je af te schrijven he :-).

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik18-7-2013 8:27:43

Enne ook hier. Hieperdepieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa. Proficiat oude doos ;) xxx

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik18-7-2013 11:15:10

gelukkige verjaardag :-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-7-2013 11:25:50

Dank je Sarah,
@ Ruben,Tja er moeten dozen in alle formaten zijn he, en de oude die gaan al wat langer mee ;-) :-D.
X

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik18-7-2013 14:36:40

Meid, maak er gewoon een ongelooflijke fijne dag van!!!!! Genieten zou ik zeggen!!!

Misschien een oude doos Krista ;-) maar alles behalve versleten, je ziet er ongelooflijk goed uit :-))))))

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-7-2013 22:16:37

Oh, nu bloos ik echt Ilvy, thx ... X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...