Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte loper? bedankje bruidsmeisje?

16-7-2013 18:06:48
Hoi iedereen,

Graag had ik eens willen horen of je ook een witte loper kan leggen aan je voordeur voor als mijn toekomstige mij komt halen? of moet dit een rode loper zijn? Ik vind wit ook heel mooi eigenlijk...

En dan zit ik nog met de vraag dat ik er totaal geen idee van heb wat te kopen als cadeau voor mijn stiefzus? Ze wordt 16 in aug en is ons bruidsmeisje. Wat koop je daar voor... Ik wil niet zomaar een bongobon geven of zo maar echt iets persoonlijks, liefst iets wat ze kan gebruiken... Iemand een idee? Vind dit nogal een moeilijke leeftijd.

Verder wou ik even een opluchting delen, ik twijfel alsmaar over mijn proefkapsel. Heb er 3 gedaan en uiteindelijk ga ik terugkeren naar mijn 1ste gedacht. Mijn fout was dat ik teveel de mening vroeg van anderen en zo tilt ben beginnen slaan. Als ik jullie 1 tip mag geven, doe jullie eigen ding en niet zoals ik en vragen aan anderen :-) onbewust laat je u hierdoor beïnvloeden in je keuze. 14 aug ga ik nog een laatste keer proberen en dit moet het gewoon worden, mijn kapster vond het niet erg maar ik schaamde mij dood dat ik zo twijfel...

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 675

krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 18:11:30

Hoi Nathalie,
elk bruidje twijfelt wel eens.
Door te twijfelen weet jij nu wat je wel en niet wil.
Maar idd je eigen buikgevoel volgen en niet het gedacht van iemand anders je laten aanpraten.
Wat je kan kopen voor je bruidsmeisje die ook je stiefzus is.
Ik zou aan een juweeltje denken, oorbellen of een leuke armband.
Ik heb zelf een dochter van 12 en bijna 18 en zij zouden hier heel blij mee zijn.
Het overwegen waard vind ik. En een juweeltje blijft zijn (emotionele)waarde houden.
Groetjes, Krista

Marita

Meld misbruik18-7-2013 16:21:14

Hallo Nathalie,
wat de witte of rode loper betreft ... tegenwoordig worden heel wat witte lopers gebruikt hoor. Bij Het Bruidsparadijs in Merksem kan je hier voor terecht. We verhuren rode en zwarte lopers en verkopen witte lopers (witte lopers zijn veel te fragiel en kunnen slechts één maal gebruikt worden). Onze witte lopers zijn ook steeds voorzien van een plastieken beschermlaagje dat je er af haalt juist voor je ze gaat gebruiken.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...