Terug naar overzicht
hallo!!ik ben bij alle drie de winkls al geweest. Bij primo piano waren ze heel vriendelijk en dar hadden ze heel veel mooie kleedjes, bij E&R waren ze ook vriendelijk maar niet zo veel keuze, nogal veel hetzelfde (nicky vankets) en in bree heb ik mijn trouwkleed eindelijk gevonden!! heel veel keuze en heel vriendelijke mensen.veel geluk groetjes Cathleen
Hoi, bij Primo Piano ben'k ook al geweest. Ze waren er heel vriendelijk en'k heb getwijfeld over'n kleed van daar. Uiteindelijk komt m'n kleed van Lieben (in shopping 2 te Genk centrum).Veel succes!!!Katrien18 - 08 - 2007
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Couture Paule in Bree. Ik ben hier héél tevreden over, ze zijn heel vriendelijk en behulpvaardig. Ik ben ook bij Primo Piano geweest, hier waren ze ook wel vriendelijk, maar hier hadden ze eerder klassieke jurken.
hallo,ik ben bij couture paule in bree geweest, zeer vriendelijk, prachtige collectie, mijn droomkleed is daar besteld,anna4 mei 2007groetjes
wij trouwen op 24/08/2007 en heb mijn kleed bij lieben in genk gekocht. goede service heel vriendelijk en goede prijsklasse.echt de moeite om langs te gaan. veel geluk.
Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb ondertussen mijn kleed gevonden bij primo piano.Groetjes!Sidney