Nog 4 dagen ...
Raar maar waar... sinds zaterdag is al mijn stress als sneeuw voor de zon verdwenen!
Maar mijn hubbie2be heeft ze nu overgekregen!!! Amai, wat een stresskieken, da had nu nie echt verwacht, maar bon, heeft ook zijn charmes.
Vandaag zijn laatste werkdag, vanaf morgen zijn we samen 3 weken thuis!!!
- Al onze cadeautjes zitten in zakjes en hangen aan elkaar
- Alle afspraken zijn gemaakt
- Ons draaiboek is in orde en is goedgekeurd door iedereen
- Alles wat al kan betaald worden, is betaald
ALLES IN ORDE
Joepie! Heb wel een beetje schrik voor zaterdag, maar heb al potje muntsjieken gekocht. Volgens enkele familieleden werkt dit rustgevend, vooral voor de maag (en laat ik daar nu last van hebben als ik stress heb). Momenteel op alles voorbereid. Ben zo content. Had het anders verwacht.
Wat moet ik nu nog doen:
- Morgen naar de feestzaal om de aanwezigen en tafelschikking door te geven
- Morgenavond samen naar de openingsmatch in het nieuwe stadion van onze voetbalploeg KAA Gent, nog eens alle remmen los voor onze dag. Zal goed zijn voort ventje zijne stress!
- Donderdag mag ik mijn kleed afhalen
- Vrijdagochtend nageltjes laten doen en daarna rondrijden... Alles voor feest naar feestzaal, alles voor de viering naar de tuin waar de viering zal plaatsvinden, parkingbordjes ophangen, mijn auto afzetten bij de B&B en dan naar mama en papa om daar te gaan overnachten.
Ben daarnet bij Joke Dult van Glance of Beauty geweest voor mijn gezichtsbehandeling. Wauw, 1u30min zalig genieten en ontspannen. ZALIG!!! Dames die dit ook kunnen doen, zeker doen! Het doet zo'n deugd en je gezicht (toch iets wat in the picture staat op je dag) ziet er héél stralend uit.
Is mijn laatste berichtje voor onze dag, later zal ik ook wel een verslagje proberen postten...
Aan alles 20 juli-bruidjes: veel succes zaterdag! Het weer zal meezitten
(wel puffen, maar mij hoor je niet klagen
) Hopelijk zullen we allemaal een prachtige dag hebben!
Xxx Eline (going to be Mevr. Maes
)