Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste dagen als Mej. Van den bossche...

16-7-2013 21:26:04
Nog 4 dagen ...
Raar maar waar... sinds zaterdag is al mijn stress als sneeuw voor de zon verdwenen! Maar mijn hubbie2be heeft ze nu overgekregen!!! Amai, wat een stresskieken, da had nu nie echt verwacht, maar bon, heeft ook zijn charmes. Vandaag zijn laatste werkdag, vanaf morgen zijn we samen 3 weken thuis!!!
- Al onze cadeautjes zitten in zakjes en hangen aan elkaar
- Alle afspraken zijn gemaakt
- Ons draaiboek is in orde en is goedgekeurd door iedereen
- Alles wat al kan betaald worden, is betaald
ALLES IN ORDE Joepie! Heb wel een beetje schrik voor zaterdag, maar heb al potje muntsjieken gekocht. Volgens enkele familieleden werkt dit rustgevend, vooral voor de maag (en laat ik daar nu last van hebben als ik stress heb). Momenteel op alles voorbereid. Ben zo content. Had het anders verwacht.
Wat moet ik nu nog doen:
- Morgen naar de feestzaal om de aanwezigen en tafelschikking door te geven
- Morgenavond samen naar de openingsmatch in het nieuwe stadion van onze voetbalploeg KAA Gent, nog eens alle remmen los voor onze dag. Zal goed zijn voort ventje zijne stress!
- Donderdag mag ik mijn kleed afhalen
- Vrijdagochtend nageltjes laten doen en daarna rondrijden... Alles voor feest naar feestzaal, alles voor de viering naar de tuin waar de viering zal plaatsvinden, parkingbordjes ophangen, mijn auto afzetten bij de B&B en dan naar mama en papa om daar te gaan overnachten.

Ben daarnet bij Joke Dult van Glance of Beauty geweest voor mijn gezichtsbehandeling. Wauw, 1u30min zalig genieten en ontspannen. ZALIG!!! Dames die dit ook kunnen doen, zeker doen! Het doet zo'n deugd en je gezicht (toch iets wat in the picture staat op je dag) ziet er héél stralend uit.

Is mijn laatste berichtje voor onze dag, later zal ik ook wel een verslagje proberen postten...

Aan alles 20 juli-bruidjes: veel succes zaterdag! Het weer zal meezitten (wel puffen, maar mij hoor je niet klagen ) Hopelijk zullen we allemaal een prachtige dag hebben!

Xxx Eline (going to be Mevr. Maes )

Eline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 516

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-7-2013 21:35:09

Oooh Eline, eindelijk is het zo ver voor jullie. Geen enkel verslagje dat je hier hebt gelezen, kan verwoorden hoe gelukzalig je op jullie grote dag zal voelen. Slorp alles op, geniet en straal! Alvast een dikke zoen

krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 21:57:41

Fijn feest Eline,
en een nog fijner huwelijk gewenst ...
Alvast proficiat X

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 22:16:10

Joehoe!!! Almost there girlies! Almost.... :-)

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2013 8:44:33

Geniet er maar van! :)

viki
18-10-2013
 Meld misbruik17-7-2013 12:30:11

Geniet ervan!

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik18-7-2013 13:14:53

Je blijft nog altijd mevrouw Van den Bossche hoor, je naam verandert niet :-) Ik ben blij dat na ons huwelijk nog niemand mij mevrouw Verbeeck heeft genoemd in plaats van mevrouw Aerts... :-)

Veel plezier in elk geval. Het zal een stralende dag worden! Geniet ervan, want het is zo voorbij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...