Terug naar overzicht
Lieve Candy, tijdens mijn bezoekje aan jou even terug heb ik het je al gezegd: laat alles los en heb enkel oog voor je lieve schattebol. Je zal stralen in je prachtig kleed en een topdag hebben. Laat die ambetante momenten niet meer aan je hart komen, geniet nu van die laatste dagen. Een dikke knuffel voor jou, hoofd fier omhoog en volop genieten van je dag als bruid!
@ Rebecca, Ik weet het probeer mn best te doen maar het is allemaal sterker dan me zelf Hoop dak van morgen kan genieten van mn ventje wand vandaag had hij echt aan mij was lastig enz(hij weet ook wel da het nie door hem komt) ma is sterker dan me zelf
Candy,geniet nu toch nog ff van die laatste dagen.Jullie hebben samen zoveel voorbereidingen gedaan...Het gaat een superdag worden.Het weer zit je mee.Geniet gewoon van elke minuut.Geniet van je feest, van je ventje, van jullie verder leven samen.Dan ga je kunnen lopen, dansen, alles ga je aankunnen want dan zijn je spieren ontspannen.Have fun, have a nice day.Schakel die denkknop gewoon uit.Veel liefs, Krista X
Hoop dat jullie een prachtige dag zullen hebben.Probeer om die dag enkel en alleen oog te hebben voor jouw ventje en voor jullie 2. Geniet ervan! De zon zal stralen, straal maar mee!!!Jouw ventje is er voor jou, trek je daaraan op. En wie slecht wil doen, foert! Geniet van alle mensen die er wel zijn voor jullie en die het wel goed menen.Je zal een prachtige bruid zijn.Veel liefs!
Candy meid, Zaterdag wordt jouw dag! (en ook een beetje die van mij en van Eline :d)Die dag hebben jullie alleen oog voor elkaar, zoals Eline ook zegt. Ik heb mij ook voorgenomen als er iets tegengaat mag degene die het opmerkt het oplossen... Ik ga op die dag écht niets meer doen, mij gewoon laten meevoeren en genieten... 't is maar één dag op een mensenleven en dan gaat een "scheve smoel" (excuseer mij de uitdrukking) mij niet van mijn wolk krijgen! *negeermodus ON!* dat kunnen ze krijgen! :-)Ik heb er nu ook wel efkes genoeg van, van al dat geregel en last-minute veranderingen en mensen die op de laatste knip via via afzeggen of commentaar hebben maar heb vandaag echt ingezien "FOERT, 't is ONZE trouwdag".*Great big hug!*
candy ,geniet samen met je man van de mooiste dag van jullie leven laat het niet aan jullie hartje komen jullie moeten in de kijker staan , niet je nicht en blijf je er een probleem mee hebben , stel dan iemand aan die je nichtje vriendelijk maar correct naar buiten leidt moest ze amok komen maken zo , dat is een goede oplossing en weeral een zorg minder voor jullie genieten , meid ! het is veel te vlug voorbij !groetjes
Candy,maak je geen zorgen. Op je trouwdag ziet je zo in een roes dat niets je kan storen; Zaken waar je op voorhand van zou flippen, glijden op die dag langs je neer. Je bent omringd door mensen die je graag zien en niets kan je raken. Bijna en de spanning zal van je af zijn!
hey meid kop op jullie mooiste dag komt eraan en hij zal prachtig zijn laat gewoon je gewoon gaan op je dag en geniet ervan ik zal zekers aan je denken zaterdag succes xxx
Laat eventuele zure of lastige mensen je trouwdag niet verpesten (dat prent ik mezelf ook in). Ze zijn het echt niet waard! Deze dag draait om jullie beiden. Geniet ervan en al op voorhand proficiat :-)