Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Formulering menukaart

16-7-2013 21:35:41
Hey,

we zijn bezig met de formulering van onze menukaarten.
Als hoofdgerecht voorzien we een barbeque-buffet met uitgebreide saladbar. Nu weten we niet goed hoe we dit toch wat stijlvol kunnen formuleren op de menukaarten...
Bij onze feestzaal hadden ze iets gesuggereerd in de trant van "luxegrill met uitgebreide saladbar".
Iemand eventueel andere ideeën?
Alvast bedankt!

Lieselore
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1078

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 22:07:00

Bij ons is het gewoon: "warm buffet met gegrild vlees, warme groentenkrans en kroketjes of gratin" geworden... Ben niet zo goed in die dingen, heb wat krullekes op mijn menukaarten gezet om het "stijlvol" te maken... :p

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik17-7-2013 8:42:37

Hoi,

ik was vorig jaar op een trouwfeest, en daar werd ook geBBQ'd.

Op de menukaart stonden bij het hoofdgerecht alleen de vleesjes vermeld (bv. gegrilde steak, scampi-spies, kippenbrochette...), want je gaat er wel van uit dat er groentjes en zo bij zijn. ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...